חדשות היום

טאואר ו – Fortsense מודיעות על פיתוח משותף של חיישן חדשני להדמיית תלת מימד המותאם לשימוש ביישומי LiDAR

החיישן מבוסס על טכנולוגיית הייצור ב-65 ננומטר הייחודית של טאואר בתחום החיישנים, ומספק פתרונות הדמייה מתקדמים המותאמים לדרישות השוק הצרכני, התעשייתי והרכב

טאואר סמיקונדקטור ו-Fortsense הודיעו היום (ב’) על פיתוח משותף של חיישן חדשני להדמיית תלת מימד המותאם לשימוש במגוון יישומי LiDAR. החיישן החדש, מבוסס על פלטפורמת ה-65 ננומטר הייחודית והמתקדמת של טאואר בתחום החיישנים עם BSI stacking, המאפשרת חיבור ברמת הפיקסל בין שתי פרוסות סיליקון. זהו המוצר הראשון בסדרה של מוצרים המיועדים לתת מענה בתחום מדידת עומק למגוון רחב של יישומי קצה בשוק הצרכני, הרכב, והתעשייה.  על פי Yole Group, חברת מחקר שוק מובילה, שוק חיישני התלת מימד צפוי לגדול בקצב שנתי של 13% ולהגיע ל-17 מיליארד דולר עד 2028.

האפשרות הייחודית לחיבור בין שתי פרוסות סילקון ברמת הפיקסל, מאפשרת שילוב בין שני רכיבים שונים – האחד, חיישן בעל מערך הדמייה מתקדם, והשני מערך לוגיקה עם רמת ביצועים גבוהה האחראי על תפעול השבב. חיבור זה מניב תוצאות הדמייה פורצות דרך תוך שהוא מספק יתרונות אסטרטגיים כולל עיבוד נתונים במהירות גבוהה בתוך השבב וגודל שבב קטן, שניהם חיוניים בשוק זה. סדרת המוצרים החדשים של Fortsense מיועדת לאפליקציות שדורשות מדידה מדויקת של מרחק ומיפוי סביבה לתעשית הרכב (LiDARs) וגם לאפליקציות מסחריות שונות כמו תמיכה בפוקוס מהיר של מצלמות סלולרית.

“בחרנו בטאואר כשותף האסטרטגי שלנו לפיתוח חיישנים להדמיית תלת מימד עקב הידע הנרחב שלה בתחום פיתוח וייצור חיישנים ופלטפורמת הייצור המתקדמת שלה אשר אפשרה רמת גמישות והתאמה מירבית לצרכי המוצרים שלנו,” אמר מיכאל מו, מנכ”ל Fortsense. “העבודה המשותפת של צוותי המומחים משתי החברות, בשילוב עם הניסיון הרב של טאואר, הניבו מספר פיתוחים מוצלחים בשנים האחרונות. אנחנו מתרגשים להרחיב את היקף העבודה ביננו ולהמשיך לספק לשוק פתרונות הדמיה מתקדמים נוספים המותאמים  לצרכים הגוברים בשווקים אסטרטגיים.”

“שיתוף הפעולה הפורה עם Fortsense בפיתוח חיישן הדמיה מתקדם זה מעיד על רצון שני הצדדים להמשיך בפיתוח חדשנות טכנולוגית המאפשרת אספקת חיישנים יוצאי דופן לשוק ההדמיה בתלת-מימד”, אמר ד”ר אבי שטרום, סמנכ”ל בכיר ומנהל החטיבה העסקית לחיישנים וצגים (Sensors and Displays) של טאואר סמיקונדקטור. “אין ספק כי שתי החברות מכוונות לשיתוף ארוך טווח ולפיתוח מוצרים נוספים בסדרה זו. אנו נמשיך להציע פתרונות מתקדמים שיתרמו לצמיחה והצלחה משותפת.”

למידע נוסף על טכנולוגיות ייצור החיישנים של טאואר, נא לבקר כאן.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות