חדשות היום

שנה טובה מתחילה בחופשה: לאן הישראלים ייסעו במהלך חגי תשרי?

החופש הגדול מגיע לסיומו והילדים חוזרים למסגרות החינוכיות, אך הישראלים כבר עסוקים ושקועים עמוק בתכנון החופשה הבאה, במהלך חגי תשרי. על אף שהחגים השנה משתלבים עם סוף השבוע, אין הדבר פוגע בכמות הביקושים וההזמנות של הישראלים למקומות אירוח ונופש בישראל ומחוצה לה. חברת Booking.com אספה את רשימת היעדים המבוקשים ביותר שאליהם התיירים הישראלים ביצעו הכי הרבה הזמנות במהלך חגי תשרי, הן בישראל והן ברחבי העולם, וניתן לראות כי ישנם שינויים ביעדים ובמיקומם לעומת חודשי השיא של עונת התיירות ביולי-אוגוסט.

את רשימת היעדים הפופולריים ביותר מחוץ לישראל פותחת העיר לונדון, ששומרת על המקום הראשון והיציב עוד מחג השבועות ומחודשי הקיץ. באופן מפתיע, היעד הממוקם במקום השני הוא טוקיו, יפן. בשונה משאר היעדים ברשימה (למעט ניו יורק), הטיסה לטוקיו נחשבת לארוכה ויקרה, ויעד זה נחשב ליעד שהחופשה בו ארוכה יותר (לעומת מספר ימים בערי אירופה), והוא לא הופיע ברשימות הקודמות של היעדים הפופולריים לפי חברת Booking.com. מיד אחריה מגיעה עוד עיר מבוקשת ביותר שדורשת טיסה ארוכה במיוחד– ניו יורק. במקום הרביעי נמצאת רומא (שהייתה מקום 5 ביולי אוגוסט) ובמקום החמישי נמצא היעד שארם א שייח, שטיפס ממקום 8 בדירוג הקודם. חשוב לציין שאיסוף הנתונים כלל מקומות אירוח מסוגים שונים, כולל דירות נופש לטווח קצר ובתי מלון (הרשימה המלאה מופיעה מטה).

ישראלים רבים יצפו בנוף הזה בטוקיו. קרדיט צילום: Booking.com

בנוסף, רבים מהנופשים החליטו להזמין אטרקציות, סיורים, טיולים מודרכים ומוניות מראש דרך השירותים המשלימים של חברת Booking.com המוצעים בעת ביצוע ההזמנה או לאחריה. הנתונים תקפים לתאריכים 15 בספטמבר עד 7 באוקטובר 2023.  

היעדים המבוקשים ביותר מסביב לעולם במהלך חגי תשרי על ידי הישראלים (לעומת יולי-אוגוסט):

  1. לונדון
  2. טוקיו
  3. ניו יורק
  4. רומא (5)
  5. שארם א שייח (8)
  6. פריז (9)
  7. אתונה (4)
  8. בודפשט (2)
  9. וינה (3)
  10. ברצלונה

ברשימת היעדים המקומיים, אין יותר מדי הפתעות. שלושת המקומות הראשונים שייכים לערי התיירות הידועות והפופולריות כמעט כל השנה – אילת, תל אביב וירושלים. עם זאת, יעדים כמו מצפה רמון, הרצליה וזיכרון יעקב אינם מופיעים ברשימת היעדים של חגי תשרי, אך כן הופיעו ברשימת יולי אוגוסט. כמו כן, לאזור ים המלח יש שתי נציגויות – עין בוקק ונווה זוהר הממוקמות זו אחרי זו ובשתיהן ניתן למצוא מגוון רחב של בתי מלון למרגלות ים המלח. בסמוך אליהן נמצא עין גדי, הממוקם במקום ה-9.

היעדים המבוקשים ביותר בישראל חגי תשרי על ידי הישראלים (לעומת יולי-אוגוסט):

  1. אילת
  2. תל אביב
  3. ירושלים
  4. עין בוקק (5)
  5. טבריה (4)
  6. חיפה
  7. ערד
  8. נווה זוהר
  9. עין גדי
  10. נתניה (7)

ים המלח תופס שני מקומות ברשימת היעדים המקומית. קרדיט צילום: Booking.com

באילו מקומות אירוח הישראלים ילונו במהלך החופשות שלהם?

  1. מלונות
  2. דירות נופש (כולל צימרים)
  3. ריזורטים
  4. אכסניות
  5. מלון דירות

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות