DigiKey משיקה את עונה 1 של סדרת הסרטונים MedTech Beyond‏

סדרת סרטונים חדשה הבוחנת את הנוף המתפתח של התקנים רפואיים

DigiKey‏, מפיצת סחר עולמית מובילה המציעה את המבחר הגדול ביותר של רכיבים טכניים ומוצרי אוטומציה הקיימים במלאי ומוכנים למשלוח מיידי, הכריזה על MedTech Beyond‏, סדרת הסרטונים החדשה שלה.

בחסות NXP® Semiconductors‏ ו-RECOM Power‏, סדרת הסרטונים בת שלושה פרקים צוללת לאופן שבו התקנים רפואיים מתפתחים ומאפשרים אבחון וטיפול מהירים יותר ומדויקים יותר. החל מהתקנים לבישים ועד לחידושים בטכנולוגיית מציאות מדומה ובינה מלאכותית, הסדרה בוחנת כיצד טכנולוגיה רפואית יוצרת הזדמנויות לחיים ארוכים יותר ומספקים יותר.

DigiKey הציגה את סדרת הסרטונים החדשה MedTech Beyond עם NXP Semiconductors ו-RECOM Power.

“כאשר צורכי טיפולי הבריאות והטכנולוגיה מתקדמים במהירות, DigiKey גאה לתמוך בהתקדמות הטכנולוגית הדרושה”, אמר ג’וש מיקוליו, מנהל פיתוח עסקי ספקים – אלחוט ו-IoT עבור DigiKey. “חידושים בטכנולוגיה רפואית משפרים כל היבט של טיפולי בריאות ויובילו בסופו של דבר לחיים ארוכים יותר ומספקים יותר.”

“ספקי-הכוח שלנו ממלאים תפקיד מרכזי באפשור התקנים רפואיים מתקדמים ביותר הפועלים ללא תקלה, תוך הבטחת דיוק ואמינות”, אמר כריס וולף, נשיא RECOM Power. “ב-RECOM, אנו גאים בתרומה לקידום הטכנולוגיה הרפואית, ואנו נשארים מחויבים להזין עולם בריא יותר ומחובר יותר.”

“שינוי חשוב בנוף הטכנולוגיה הרפואית הוא ‘סדר הגודל’ של הטיפול מכיוון שאנו רואים צורך מוגבר בניהול טיפולי הבריאות בבית”, אמר לוקה דיפלקו, סגן נשיא בכיר, היצע מכירות כלל-עולמי עבור NXP Semiconductors. “הטכנולוגיה שלנו מאפשרת דמוקרטיזציה של ניטור ואבחון בריאות תוך כדי הבטחת אבטחת הנתונים וההתקן. היכולת להציע איכות מתקדמת, מחזורי חיים ארוכים של מוצרים ופורטפוליו רחב של היצע ממצבת את NXP היטב כדי לעזור לקדם את תעשיית הטכנולוגיה הרפואית.”

הסרטון הראשון מבין שלושה בסדרה, “בריאות הוליסטית“, זמין כעת באתר האינטרנט של DigiKey, ובוחן את האבולוציה של בריאות אישית בעזרת טכנולוגיה וטיפול בחולים. טכנולוגיית הבריאות האישית אינה מוגבלת עוד לספירת צעדים. דור חדש של טיפול בחולים והתקנים רפואיים מותאמים-אישית משתמש בטכנולוגיה העדכנית ביותר כדי להעניק חווית מטופל טובה יותר והסתכלות הוליסטית יותר על הבריאות היומיומית.

הסרטון השני, “הנדסת תוצרי בריאות טובים יותר”, בוחן כיצד החדשנות מתרחשת מאחורי הקלעים עם מובילי התעשייה. לאור החשיבות הקריטית של בטיחות ואבטחת המטופלים, מהנדסי התקנים רפואיים, מתכננים ורשתות אספקה עומדים בפני לחץ רב יותר.

הסרטון השלישי והאחרון בעונה הראשונה של הסדרה, “מרפאים את המחר”, בוחן את ההוגים הגדולים החוקרים את פריצת הדרך הבאה של הטכנולוגיה הרפואית. החל מאבחון מבוסס בינה מלאכותית ועד לאנליזה מנבאת, אנו חוקרים כיצד החידושים של היום עוזרים לאבחן ולטפל במחלות של המחר.

למידע נוסף על סדרת הסרטונים וכיצד DigiKey תומכת במגזר הטכנולוגיה הרפואית המתפתח במהירות, בקרו באתר האינטרנט של DigiKey.


קרדיט תמונת כותרת: DigiKey

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות