Stand4Israel – אתר הסברה שהוקם על ידי הייטקיסטים מתנדבים למלחמה בפייק ניוז

האתר מציג מידע עדכני על אירועי ה-7 באוקטובר ועל המלחמה בחמאס וכבר מכיל מאות קטעי וידיאו ב-11 שפות, כולל אנגלית, ערבית, רוסית, סינית ועוד

הייטקיסטים מתנדבים הקימו פלטפורמת הסברה https://stand4israel.net/ במטרה להציג מידע עדכני על אירועי ה-7 באוקטובר ועל המלחמה בחמאס ולהילחם בפייק ניוז שמציף את הרשת. הוא כולל סיפורים על נרצחים, חטופים ובני משפחותיהם, ניצולים וראיונות מהתקשורת.

האתר מכיל מאות קטעי וידיאו על התוקפים, הנפגעים, ניתוחים ותגובות, שניתנים לשיתוף בקלות ברשתות ולהורדה. הוא זמין ב-11 שפות, כולל אנגלית, ערבית, רוסית, סינית, ספרדית, צרפתית, גרמנית, פורטוגזית, איטלקית, שבדית והולנדית וממשיך להתרחב לשפות ותכנים נוספים.

הקמת האתר היא יוזמה של עובדים בחברת Kaltura, שהחליטו לרתום את הכלים הטכנולוגיים של החברה לטובת המאמץ ההסברתי הישראלי, ביחד עם חברים ושותפים נוספים שעמלו על ריכוז החומרים בשפות השונות. הוא כולל אפשרויות חיפוש לפי נושאים וקטגוריות.

ליעד אשכר, מיוזמי הקמת האתר:  “כבר מיום ההתקפה החלו תכנים של פייק ניוז להציף את הרשתות. הדרך היחידה להילחם בכך היא על ידי קידום של האמת. החלטנו לתעל את הדחף של כל אחד מאיתנו לתרום ולסייע לכיוון ההסברתי בעולם וליצר פלטפורמה של מידע עדכני שתהיה זמינה לכולם. ליכולת של ישראל לספר את הסיפור האמיתי תהיה השפעה קריטית בהמשך המלחמה ואנחנו תורמים את חלקנו לכך.”

המעוניינים לסייע להרחבת האתר לשפות ותכנים נוספים מוזמנים לפנות לצוות המתנדבים: supporting@stand4israel.net


צילום: stand4israel.net

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות