נקסט ויז’ן מדווחת על המשך צמיחה מהירה ותוצאות שיא לרבעון השלישי של 2023

הכנסות הרבעון השלישי צמחו בכ-93% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד והסתכמו לכ- 12.7 מיליון דולר;

הרווח הנקי גדל בכ- 130% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד והסתכם בכ- 6.3 מיליון דולר;

צבר ההזמנות ליום פרסום הדוחות עומד על כ-48.5 מיליון דולר

בהמשך לעליה בהזמנות למוצרי החברה גם במהלך הרבעון הרביעי, ועד ליום הדיווח, הכנסות החברה ממכירות בשנת 2023 (עד למועד הדיווח) הסתכמו לסך של כ-44 מיליון דולר. היקף ההכנסות (בהנחה שיאומת לאחר השלמת הביקורת שיערכו רואי החשבון של החברה במהלך העבודה על הדוח התקופתי של החברה לשנת 2023), משקף שנה נוספת של צמיחה גבוהה מ-70% בהכנסות החברה.

נקסט ויז’ן מערכות מיוצבות בע”מ (TASE: NXSN), חברת צמיחה טכנולוגית המפתחת, מייצרת ומשווקת פתרון צילומי, יום ולילה מיוצב לכלים קרקעיים ואוויריים כדוגמת מיקרו ומיני מזל”טים ורחפנים, בעלות יחס משקל/גודל וביצועים מהטובים בעולם, מדווחת היום על תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של שנת 2023, המשקפות המשך צמיחה מהירה ורווחית.

נקסט ויז’ן מדווחת ברבעון השלישי על שיא בהכנסות וברווח הנקי. לחברה תזרים מזומנים חזק והיא ייצרה מזומנים בסך של 15.2 מיליון דולר מתחילת השנה. יתרת המזומנים של החברה מסתכמת בכ-62.2 מיליון דולר, והחברה אינה נדרשת למסגרות אשראי.

מתחילת המלחמה חל גידול בהזמנות של מצלמות ומוצרים נוספים של החברה מצד לקוחותיה הישראליים והחברה הגדילה את כושר הייצור על מנת שתוכל להמשיך ולספק ללקוחותיה את הזמנותיהם במועדם.

ההכנסות ברבעון השלישי של 2023 הסתכמו בכ-12.7 מיליון דולר, צמיחה של כ-93% ביחס להכנסות ברבעון המקביל. הגידול בהכנסות נובע מגידול ביחידות הנמכרות לצד הרחבת בסיס הלקוחות. נקסט ויז’ן הגדילה בתקופת הדוח בכ-14% את מספר הלקוחות להם נמכרים מוצריה לכ-146 לקוחות, והחברה נהנית משיעור גבוה של הכנסות חוזרות מלקוחותיה. צבר ההזמנות ליום פרסום הדוחות עומד על 48.5 מיליון דולר.

הרווח הגולמי של החברה הסתכם ברבעון השלישי של 2023 בכ-8.4 מיליון דולר (כ-66% מסך ההכנסות), כפול בהשוואה לרווח גולמי ברבעון המקביל אשתקד שעמד על 4.1 מיליון דולר (כ-63% מסך ההכנסות).

הרווח התפעולי של החברה ברבעון השלישי של 2023 הסתכם בכ- 6.7 מיליון דולר (כ-52% מסך ההכנסות) גידול של 118% בהשוואה לרווח תפעולי של 3.06 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד (46% מסך ההכנסות).

הרווח הנקי גדל ברבעון השלישי של 2023 לכ-6.3 מיליון דולר, (כ-49% מסך ההכנסות), גידול של כ- 130% בהשוואה לרווח נקי של 2.7 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

החברה ייצרה ברבעון השלישי של 2023 מזומנים מפעילות שוטפת בהיקף של 5.1 מיליון דולר ומתחילת השנה ייצרה החברה מזומנים בהיקף של יותר מ-15.2 מיליון דולר.

ההון העצמי עומד על כ-68.4 מיליון דולר, נכון לסוף הרבעון השלישי של 2023, כ-80% מהמאזן.

לדברי חן גולן, יו”ר ומייסד נקסט ויז’ן : “נקסט ויז’ן מסיימת רבעון נוסף עם שעור צמיחה גבוה ותוצאות טובות בכל הפרמטרים. צמיחת החברה והרווחית נובעות מעליה בביקושים למוצרי החברה, השקת מוצרים חדשים, הרחבת מעגל הלקוחות והגדלת כושר הייצור של החברה. מאז תחילת מלחמת “חרבות ברזל” חל גידול בהזמנות של מצלמות ומוצרי החברה מצד לקוחות ישראליים, ואנו פעלנו כדי לוודא שהחברה תהיה ערוכה למתן מענה מלא ומהיר לביקושים. בד בבד, אנו ממשיכים להשקיע משאבים בפיתוח מוצרים חדשים להגדלת המכירות בכל העולם ושמירה על יתרונה הטכנולוגי של החברה אל מול מתחריה בשוק. מוצרי נקסט ויז’ן זוכים להכרה בינלאומית גוברת ובכוונתנו להמשיך ולחזק את יכולות הפיתוח ואת יעילות הייצור כדי להבטיח פתרונות צילום ללקוחות באיכות הגבוהה ביותר. בתחילת החודש נכנסה נקסט ויז’ן למדד 125 בבורסת תל אביב, המהווה עבורנו אבן דרך משמעותית בהתפתחות העסקית של החברה, והוכחה נוספת להתקדמות העסקית של החברה ולאמון שרוחש שוק ההון הישראלי בחברה. אנו נמשיך לפעול ולחזק את מעמדנו כחברה מובילה בשוק, לצד המשך בחינת הזדמנויות עסקיות לרכישות שתחזקנה ותאצנה עוד יותר את הצמיחה והשאת הערך למשקיעים בחברה. אני מבקש לנצל את ההזדמנות ולהשתתף בצער המשפחות השכולות, לחזק את ידי חיילנו שנלחמים בגבורה ומשפחות החיילים והאזרחים החטופים שבתקווה יחזרו הביתה במהרה”.


חן גולן יו”ר דירקטוריון נקסט ויזן. קרדיט: נועם אשל

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות