חדשות היום

פי.סי.בי טכנולוגיות מדווחת על הזמנות המשך בתחום הצבאי:

פי.סי.בי מדווחת על עסקה נוספת בהיקף של כ-8 מיליון דולר שמצטרף לכ- 70 מיליון דולר באזרחי והצבאי מחודש יולי; החברה תספק מעגלים מודפסים עבור פרויקט בטחוני אסטרטגי בהיקף של כ-8 מיליון דולר; צופה הזמנות המשך בהיקפים משמעותיים בתקופה הקרובה

המזמין הינו לקוח מוביל בתעשייה הביטחונית בישראל אשר רוכש מפי.סי.בי גם מוצרים נוספים מעבר לעסקאות כאמור

אספקת המוצרים בפרויקט תבוצע במהלך שנת 2024

הזמנות אלו מצטרפות ל-3 עסקאות משמעותיות, מחודש יולי האחרון, עליהן דיווחה החברה, בסך כולל של כ-70 מיליון דולר בשלושת תחומי הפעילות של החברה

פי.סי.בי מדווחת על קבלת הזמנות עבור פרויקט בטחוני אסטרטגי בהיקף מצטבר של כ-8 מיליון דולר מלקוח מוביל בתעשייה הביטחונית וצופה המשך הזמנות בהיקפים דומים בתקופה הקרובה מצד אותו לקוח.

בהתאם להזמנות, פי.סי.בי תספק מעגלים מודפסים שיורכבו לאחר מכן כחלק מפרויקט בטחוני אסטרטגי. תקופת האספקה למוצרים שבהזמנות הינה במהלך 2024. יצוין כי פי.סי.בי מוכרת ללקוח מוצרים נוספים מעבר למוצרים אשר ימכרו במסגרת ההזמנות כאמור.

להערכת החברה, מדובר בהזמנות משמעותיות בעלות ערך מוסף לפעילות החברה, הן ביחס לתחום השימוש הסופי במוצרים והן ביחס ליכולות הטכנולוגיות הנדרשות מהחברה על מנת לייצר מוצרים כאמור. יצוין שהעסקאות המדוברות הן תולדה של פרויקטים שהושקו לפני תחילת המלחמה ולפיכך פי.סי.בי צופה כי בתקופה הקרובה יתקבלו הזמנות המשך נוספות בהיקף דומה של מיליוני דולרים בקשר עם הפרויקט הביטחוני האסטרטגי כאמור.

עובד שפירא, מנכ”ל פי.סי.בי, מסר: “אנו גאים להעמיד את יכולותיה המיוחדות של פיסיבי לרשות המאמץ הביטחוני בתקופה קשה זו ולהרחיב את היקף האספקות לאחד הלקוחות האסטרטגיים שלנו. העובדה שפי.סי.בי מהווה ספק אסטרטגי בפרויקט מסוג זה היא תולדה של השקעה בטכנולוגיות ייצור מתקדמות והרחבת כושר הייצור המקומי והחשיבות שאנו רואים בתמיכה שלנו בלקוחות התעשייה הצבאית כחלק מהתרומה לביטחון מדינת ישראל. אנו מעריכים כי הזמנות נוספות עבור הפרויקט צפויות להגיע ולחזק עוד יותר את השותפות הטכנולוגית והעסקית של פי.סי.בי עם התעשיות הביטחוניות”.

במקביל לפעילות בתחום הצבאי, פי.סי.בי דיווחה לאחרונה על זכיות ב-3 עסקאות משמעותיות, מחודש יולי האחרון, בסך כולל של כ-70 מיליון דולר בשלושת תחומי הפעילות של החברה: תחום זיווד אלקטרוניקה, החברה זכתה במכרז לאספקה של מוצרים לזיווד אלקטרוניקה עם חברה גלובאלית מובילה בתחום הרפואי בהיקף מצרפי של כ-43 מיליון דולר לשנתיים. תחום מעגלים מודפסים, החברה התקשרה בהסכם חדש לאספקה למעגלים מודפסים עם יצרן מוביל בארה”ב בתחום הצבאי-תעופתי בהיקף מצרפי של כ-25 מיליון דולר ל-4 שנים. תחום מזעור מערכות אלקטרוניות, החברה התקשרה בהסכם לאספקה של מכלולי מיקרואלקטרוניקה עם חברה מובילה מהתעשייה הביטחונית בישראל בהיקף מצרפי של כ-2.6 מיליון דולר לתקופה של 12-18 חודשים. פי.סי.בי דיווחה במחצית הראשונה של 2023 על צמיחה של כ-10% בהכנסות לכ-66 מיליון דולר ועל צבר הזמנות של כ-82.2 מיליון דולר, נכון ל-30 ביוני 2023. כמו כן, החברה רשמה השנה לראשונה הכנסות בחברת Inpack בתחום מזעור מערכות אלקטרוניות.

לחברה 3 מגזרי פעילות:

  1. ייצור מכירה ושיווק של מעגלים מודפסים ומצעים (“מעגלים מודפסים ומצעים”)
  2. הרכבה של רכיבים אלקטרוניים שונים על מעגלים מודפסים (“זיוד אלקטרוניקה”)
  3. פעילות חדשה בתחום של מיזעור מערכות אלקטרוניות בתחום המיקרו אלקטרוניקה (“מזעור מערכות אלקטרוניות”) – פעילות שהתחילה השנה.

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות