רדקום מדווחת על תוצאות הרבעון השלישי לשנת 2023

  • שיא בהכנסות הרבעוניות של 13.2 מיליון דולר
  • שיפור משמעותי ברווחיות
  • רבעון 17 ברציפות של צמיחה בהכנסות בהשוואה לתקופה המקבילה
  • החברה נמצאת על המסלול להגעה להכנסות שנתיות של 50 מיליון דולר

חברת רדקום (נאסד”ק: RDCM),  מדווחת היום על תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי שהסתיים ב-30 בספטמבר, 2023.

אייל הררי, מנכ”ל רדקום, ציין כי: “אנו מדווחים על שיא בהכנסות הרבעוניות של 13.2 מיליון דולר, גידול של 10% בהשוואה לרבעון המקביל, וצמיחה של 17 רבעונים ברציפות בהשוואה לתקופה המקבילה, המהווים המשך המומנטום העסקי החיובי שאפיין את החציון הראשון של השנה. הצוות החזק שלנו הוביל לביצועים  פיננסיים טובים , עם צמיחה בהכנסות ושיפור הניתן למדידה בשורה התחתונה.

אנחנו מאמינים שהצמיחה בהכנסות ושיפורי הרווחיות ברבעון הרביעי של 2023 ימשכו ויתרחבו לתוך שנת 2024, מכיוון שאנו מספקים למפעילים ניתוחים מבוססי בינה מלאכותית במטרה להבטיח חווית לקוח מצוינת. זה גם מחזק את התחזית העסקית שלנו לכך ש-2023 תהיה שנה רביעית ברציפות בה תציג החברה צמיחה, ותהפוך לראשונה, מאז היווסדה, לחברת תוכנה בסדר גודל בינוני.

מפעילי התקשורת ממשיכים לפרוס רשתות G5 ולהשקיע ברשתות שלהם. כיוון השוק ברור, בזמן שקצב פריסת הרשתות יכול להשתנות. אנו מקדמים מספר הזדמנויות עסקיות בשלבי בשלות שונים. הזדמנויות אלו כוללות לקוחות חדשים כמו גם לקוחות קיימים, ככל שמפעילים ממשיכים במעבר לרשתות G5. לכן, הגדלנו את ההשקעה בשיווק ומכירות, במטרה לעמוד בביקוש הצפוי לפתרונות ה-carrier-grade שלנו.

מר הררי סיכם: “ההתקדמות שאנו מציגים באסטרטגיה העסקית ובמכירות משקפת את הערך הקיים בטכנולוגיה המתקדמת שלנו ואת חוזקם של עסקי החברה. לכן, אנחנו מאשררים את תחזית ההכנסות שלנו לשנת 2023 לטווח של 53-50 מיליון דולר”.

דגשים לתוצאות הכספיות:

  • ההכנסות ברבעון השלישי הסתכמו ב-13.2 מיליון דולר, בהשוואה ל-12 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2022.
  • ההפסד הנקי על בסיס GAAP ברבעון השלישי הסתכם בכ-0.3 מיליון דולר. ההפסד נבע מהוצאה חד פעמית של 1.3 מיליון דולר בעקבות שינוי באומדן שיעורי חילוט. שינוי זה משקף את הצלחת החברה בשימור עובדי מפתח ואת הערך הנגזר מתוכנית הענקת המניות החסומות בחברה באוקטובר 2021.
  • ההפסד הנקי על בסיס GAAP ברבעון השלישי הסתכם ב-0.3 מיליון דולר, או 2 סנט למניה בדילול מלא, בהשוואה להפסד נקי על בסיס GAAP של 0.4 מיליון דולר או 3 סנט למניה בדילול מלא, ברבעון השלישי של 2022.
  • הרווח הנקי על בסיס Non-GAAP לרבעון השלישי הסתכם ב-2.4 מיליון דולר או 15 סנט למניה בדילול מלא, בהשוואה לרווח נקי על בסיס Non-GAAP של 1.0 מיליון דולר או 6 סנט למניה בדילול מלא ברבעון השלישי של 2022 .
  • הרווח הנקי על בסיס GAAP לתשעת החודשים הראשונים הסתכם ב-1.1 מיליון דולר, או 7 סנט למניה בדילול מלא, בהשוואה להפסד נקי על בסיס GAAP של 2.2 מיליון דולר, או 15 סנט למניה בדילול מלא, לתשעת החודשים הראשונים של שנת 2022.
  • הרווח הנקי על בסיסNon-GAAP לתשעת החודשים הסתכם ב-6.3 מיליון דולר, או 40 סנט למניה בדילול מלא, בהשוואה לרווח נקי על בסיס Non-GAAP של6 מיליון דולר, או 11 סנט למניה בדילול מלא לתשעת החודשים הראשונים של שנת 2022.
  • נכון ליום 30 בספטמבר 2023, היו בידי החברה מזומנים, שווי מזומנים ופיקדונות בנקאיים לזמן קצר בהיקף של 78.6 מיליון דולר, ללא חוב.

פרטי שיחת הועידה:

הנהלת רדקום תקיים שיחת ועידה היום  בשעה 15:00 (שעון ישראל) שתדון בתוצאות ותשיב לשאלות המשתתפים. על מנת להשתתף בשיחה יש לחייג 03-918-060 כ-5 דקות לפני מועד השיחה.

אם נבצר מכם מלהשתתף בשיחת הועידה, הקלטת השיחה תהיה זמינה לשידור חוזר באתר החברה בכתובת https://radcom.com/investor-relations/.


אייל הררי מנכל רדקום קרדיט יחצ

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות