חדשות היום

Arm וסינופסיס מחזקות את השותפות בכדי להאיץ ייצור של סיליקון ייעודי בטכנולוגיות תהליך מתקדמות

השילוב של תוכנית Arm Total Design עם פתרונות IP מתקדמים וחבילת ה-EDA המונעת על ידי AI של סינופסיס מאיצים את שיווק תכנוני המערכת-על-גבי שבב המורכבים ביותר בעולם

נקודות מרכזיות:

  • סינופסיס מצטרפת לתוכנית Arm Total Design כדי לספק IP ושירותי תכנון בעזרת חבילת ה-EDA ai המונעת על ידי AI וקו מוצרי האימות הנתמך בחומרה, במטרה להנמיך את רף הכניסה לפיתוח מערכות תפורות על גבי שבב ולקצר את הזמן לשיווק שלהן
  • ההסכם העולמי מספק ל-Arm גישה למוצרי IP של סינופסיס עבור בדיקה של תאימות הדדית וניתוח ביצועים בשלבי התכנון וכן תאימות הדדית בין מערכות הדגמה של הסיליקון לבין כל המעבדים ותתי-המערכות של Arm, תוך צמצום הסיכון בתכנון
  • מרכז התמיכה של Arm מציע גישה לערכות המימוש Fusion QuickStart של סינופסיס עבור ליבות עתירות ביצועים של Arm בכדי להשיג את התכנונים עם הרמות הטובות ביותר של הספק, ביצועים ושטח בתכנונים מתקדמים של טכנולוגיות תהליך של עד 2 ננו-מטר.

סינופסיס מכריזה על הרחבת שיתוף הפעולה שלה עם Arm בכדי לספק פתרונות ממוטבים של IP ו-EDA עבור הטכנולוגיה החדשה ביותר של Arm, כולל פלטפורמת Arm Neoverse™ V2 ו-Arm Neoverse Compute Subsystem (CSS). סינופסיס תמנף את מומחיות התכנון העמוקה שלה, את חבילת ה-EDA המונעת על ידי בינה מלאכותית Synopsys.ai, וכן את ה-IP של סינופסיס לממשקים, אבטחה וניהול Silicon Lifecycle Management  בכדי לסייע ללקוחות המשותפים של החברות להאיץ את הפיתוח של הפתרונות ה-CSS מבוססי Arm שלהם. השותפות המורחבת נשענת על שלושה עשורים של שיתוף פעולה בכדי לאפשר ללקוחות המשותפים לפתח במהירות סיליקון ייעודי בעלות נמוכה יותר, עם פחות סיכון ובזמן מהיר יותר לשיווק.

“בעזרת Arm Total Design, מטרתנו היא לאפשר חדשנות מהירה על גבי Arm Neoverse CSS  ולעשות שימוש במומחיות קריטית באקו-סיסטם בכל שלב של פיתוח מערכת על גבי שבב”, אמר מוחמד עוואד, סגן נשיא בכיר ומנכ”ל יחידת התשתית ב-Arm. “שיתוף הפעולה העמוק שלנו עם סינופסיס, שמטרתו לספק IP מאומת וכלי EDA שעברו אינטגרציה מראש יסייע ללקוחות המשותפים שלנו לספק מענה לאתגרי המחשוב המורכבים ביותר בתעשייה באמצעות כוח חישוב ייעודי”.

“חבילת ה-full-stack המונעת על ידי AI מדגם Synopsys.ai, פתרונות IP מובילים, בניית אבות טיפוס וירטואליים ואימות נתמך בחומרה עבור מערכות מבוססות Arm, בשילוב המעורבות שלנו ב-Arm Total Design, מחזקים את השותפות שלנו עם Arm כדי לסייע ללקוחות שלנו להתמודד עם אתגרי התכנון הקשים ביותר שלהם”, אמר שנקר קרישנמורטי, מנהל קבוצת ה-EDA של סינופסיס. “מאמצי המיטוב המשותפים והנרחבים שאנחנו מיישמים עם Arm ממשיכים להרחיב את גבולות הביצועים ויעילות צריכת ההספק עבור העידן החדש של תכנוני מערכת multi-die בטכנולוגיות תהליך מתקדמות”.

תאימות חלקה וסיכוני תכנון מופחתים

בנוסף להצטרפות ל-Arm Total Design, סינופסיס ו-Arm חידשו את ההסכם שלהן במטרה למטב את התאימות ההדדית, הביצועים ורוחב הפס של מערכות המשתמשות במעבי Arm ובפתרונות של סינופסיס בתחומי הממשק, האבטחה, וה-IP Silicon Lifecycle Management. הבדיקה של התאימות ההדדית של IP ושל מעבדים הן בשלב שלפני הסיליקון והן בשלב הסיליקון מספקת ניתוח ביצועים מפורט שמפחית את סיכוני התכנון, והחידוש ההסכם מסייע להבטיח שכל המעבדים ותתי-המערכות של Arm עובדים בצורה חלקה עם ה-IP של סינופסיס.

לקוחות שמשתמשים בחבילת ה-full-stack המונעת על ידי AI מדגם Synopsys.ai יכולים להשיג שיפורים עצומים בפרודוקטיביות על ידי רתימת הכוח של בינה מלאכותית משלב ארכיטקטורת המערכת ועד לתכנון ולייצור. היישום של טכנולוגיה זו לפיתוח ליבת Arm Neoverse V2 מספק ללקוחות המשותפים את היכולת להאיץ את פיתוח השבבים שלהם בעזרת שימוש ב-AI בכדי לטפל במשימות חזרתיות דוגמת בדיקת שטחי תכנון, כיסוי אימות, ניתוחי רגרסיה ויצירה של תוכנית בדיקות.

סינופסיס מציעה ערכות Fusion QuickStart Implementation (QIKs) עבור משפחות המעבדים Arm Neoverse V2, Arm Cortex, Arm Immortalis ו-Arm Mali. מהלך זה כולל אספקה של סקריפטים למימוש ומדריכי reference שמאפשרים ללקוחות להאיץ את הזמן לשיווק ולהשיג את המטרות התובעניות שלהם של יחס בין ביצועים להספק, על ידי אספקה של נקודת פתיחה ממוטבת עבור התכנון שלהם. ניתן להשתמש ב-QIKs יחד עם כלי Synopsys Fusion Compiler ו-Synopsys DSO.ai בכדי להביא לפרודוקטיביות גדולה עוד יותר ולהשיג תוצאות טובות יותר מהר יותר.

משפחת מוצרי האימות של סינופסיס מספקת תהליך תכנון מקיף עבור אימות ופיתוח תוכנה ל-Neoverse V2. השימוש בפתרונות תכנון הארכיטקטורה המשולבים בדגמי הביצועים של Arm CMN interconnect, באבות טיפוס וירטואליים בעזרת Arm Fast Models, אימות נתמך בחומרה ו-IP לאימות, מאפשר ללקוחות להתחיל את פיתוח התוכנה מוקדם יותר, להאיץ את ה-bring-up של תוכנה-חומרה ולזרז את התיקוף של הביצועים וההספק. הפתרונות המשולבים של סינופסיס מציעים ללקוחות מחזור פיתוח מזורז עבור פלטפורמת Arm Neoverse V2, באופן שמסייע לספק מהר יותר לשוק מערכות-על-גבי-שבב ומערכות multi-die.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות