חדשות היום

SAP מכריזה על Joule – עוזר בינה מלאכותית יוצרת

SAP SE (NYSE: SAP), המובילה בפיתוח יישומים ארגוניים, הכריזה על Joule, עוזר עסקי מבוסס בינה מלאכותית יוצרת, המשתמש בשפה טבעית, שישנה את צורת ההתנהלות של עסקים.

Joule יוטמע בכל סל פתרונות הענן הארגוני של SAP ויספק תובנות יזומות ובעלות הקשר ללקוחות מכל מגוון הפתרונות של SAP וגם לפתרונות צד שלישי. באמצעות מיון מהיר ונתונים בעלי הקשר המגיעים ממגוון מערכות לקבלת תובנות חכמות יותר, Joule מסייע לעובדים לבצע את עבודתם במהירות רבה יותר ולהניע תוצאות עסקיות טובות יותר בצורה מאובטחת שעונה על דרישות רגולטוריות. Joule מתבסס על הניסיון המוכח של SAP באספקת טכנולוגיה מהפכנית המניעה תוצאות אמיתיות.

“קרוב ל-300 מיליון משתמשים ארגוניים ברחבי העולם, אשר עובדים בקביעות עם פתרונות הענן של SAP, מספקים ל-Joule את היכולת להגדיר מחדש את צורת העבודה של עסקים והאנשים שמניעים אותם”, אמר כריסטיאן קליין, מנכ”ל וחבר מועצת המנהלים של SAP SE. “Joule ממנף את העמדה הייחודית של SAP של חיבור בין עסקים וטכנולוגיה ומתבסס על הגישה הרלוונטית, האמינה והאחראית שלנו ל-Business AI”.

Joule יוטמע ביישומי SAP בתחומים השונים, החל מ-HR ועד לפיננסים, שרשרת אספקה, רכש וחווית לקוח, כמו גם ב-SAP Business Technology Platform, במטרה לשנות את חווית משתמשי SAP. כל מה שהעובדים צריכים לעשות הוא פשוט לשאול שאלה או להציג בעיה בשפה פשוטה שעבורה יקבלו תשובות חכמות, הנשאבות משפע הנתונים העסקיים שנמצאים בסל הפתרונות של SAP ומקורות צד שלישי, תוך שמירה על ההקשר.

לדוגמה, כאשר יצרן מבקש מ-Joule לעזור לו להבין בצורה טובה יותר את ביצועי המכירות, Joule יכול לזהות את האזורים בעלי הביצועים הנמוכים, לקשר לקבוצות נתונים אחרות אשר חושפות בעיות בשרשרת האספקה ובצורה אוטומטית לחבר למערכת שרשרת האספקה כדי להציע תיקונים אפשריים לבחינת היצרן. Joule יספק בקביעות תרחישים חדשים עבור כל פתרונות SAP. בתחום ה-HR, למשל, הוא יסייע בכתיבת תיאורי משרה אובייקטיביים ויצירת שאלות רלוונטיות עבור ראיונות עבודה.

“כעת, לאחר שהמהומה הראשונית סביב הבינה המלאכותית היוצרת נרגעה, מתחילה העבודה שמטרתה להבטיח החזר השקעה מדיד”, אמר פיל קרטר, Group Vice President, Worldwide Thought Leadership Research, IDC. “SAP מבינה כי הבינה המלאכותית היוצרת תהפוך בסופו של דבר לחלק מהמארג של חיי היום-יום והעבודה ולכן, החברה מקדישה זמן כדי לבנות יועץ עסקי המתמקד ביצירת תגובות המבוססות על תרחישים של העולם האמיתי וכדי להציב את מעקה הבטיחות הדרוש להבטחת פעילות אחראית”.

Joule מתבסס על SAP Business AI ומשדרג את ההצעות הנוכחיות של הפתרון. למעלה מ-26,000 לקוחות ענן של SAP משתמשים בפתרונות SAP Business AI עבור מגוון תרחישים ופתרונות של שותפים. האסטרטגיה המקיפה של SAP לבניית אקו-סיסטם ארגוני של בינה מלאכותית בעתיד כוללת גם השקעות ישירות, בין היתר בחברות Aleph Alpha, Anthropic ו-Cohere שהוכרזו לאחרונה, לצד שיתופי פעולה עם חברות גלובליות מובילות כמו מיקרוסופט, Google Cloud ו-IBM, אשר הוכרזו במאי השנה. SAP משקיעה ב-Sapphire Ventures LLC, חברת הון סיכון גלובלית בתחום התוכנה ומקדישה למעלה ממיליארד דולר כדי לממן סטארטאפים מבוססי בינה מלאכותית שפועלים בתחום הטכנולוגיה הארגונית.

Joule יהיה זמין כחלק מהפתרונות של SAP SuccessFactors ובאתר SAP Start בהמשך השנה ובפתרון SAP S/4HANA Cloud, public edition בתחילת השנה הבאה. בהמשך, Joule יהיה זמין גם בפתרונות SAP Customer Experience,  SAP Aribaו-SAP Business Technology Platform, יחד עם עדכונים נוספים רבים בסל הפתרונות של SAP שיוכרזו במהלך החודשים הקרובים.

למידע נוסף אודות Joule לחצו כאן.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות