חדשות היום

Guardz מגייסת 18 מיליון דולר כדי להגן על עסקים קטנים ובינוניים מפני התקפות סייבר

הגיוס נעשה בזמן שאחד המייסדים משרת במילואים, ששיחות עם משקיעים וחתימות חוזים נעשו מהשטח. הגיוס הקודם של החברה נסגר לפני עשרה חודשים ומביא את סך ההשקעות ל-28 מיליון דולר

חברת הסייבר Guardz, העוסקת בבניית מרחב דיגיטלי בטוח עבור עסקים קטנים ובינוניים, השלימה סיבוב גיוס הון מסדרה A בסך 18 מיליון דולר. הסיבוב הובל על יד גלילות+, קרן הצמיחה המוקדמת של Glilot Capital Partners, בהצטרפות המשקיעים הקיימים Hanaco Ventures, iAngels ,GKFF וקרן ClearSky.

הגיוס נעשה בזמן שאחד היזמים, אלון לביא סמנכ”ל הטכנולוגיות, משרת במילואים בשירות קרבי ומקיים שיחות עם משקיעים וחתימות חוזים מהשטח בגבול הצפון. סיבוב גיוס הסיד הקודם של החברה נסגר לפני עשרה חודשים וההשקעה החדשה מביאה את סך ההשקעות בחברה ל-28 מיליון דולר.

Guardz משווקת את הפלטפורמה שפיתחה דרך ארגונים שמספקים שירות IT מנוהל (MSP – Managed Service Providers) לעסקים קטנים ובינוניים. ספקי שירותי ה-IT מתקינים את המוצר של Guardz על המחשבים, שירותי הענן והדואר האלקטרוני שהם מנהלים ללקוחותיהם. כך Guardz מאפשרת ל-MSPs לנהל עבור לקוחותיהם את הגנת הסייבר באופן אקטיבי, במחיר בר השגה ובכיסוי הוליסטי המספק הגנה מפני איומי פישינג, מתקפות כופרה, אובדן מידע ועוד. ולהנגיש לעסקים קטנים ובינוניים רמת אבטחה שעד היום הייתה בהישג ידם של עסקים גדולים בלבד בעלי המשאבים ומומחי אבטחת מידע. המוצר של Guardz ניתן להתקנה בצורה פשוטה ומהירה על מחשבי Windows, Mac וכתוסף לדפדפן, ותומך בחיבור לסביבת מיקרוסופט ושירות גוגל בענן.

התקפות סייבר על עסקים קטנים ובינוניים נמצאות במגמת עליה. מרביתם של עסקים אלה מתקשים לנהל הגנת סייבר יעילה בעצמם ולכן מהווים מטרה קלה לתוקפים. בשנה האחרונה כ-43% ממתקפות הסייבר בעולם מכוונות כלפי עסקים קטנים, וברשת האפלה קיימת עליה דרמטית בהיקף ובזמינות של כלי תקיפה אוטומטיים המוצעים למכירה ומאפשרים לתוקפים להפעיל מתקפות סייבר נרחבות בקלות יחסית, מתקפות הפוגעות בעיקר בעסקים קטנים שאינם מוגנים היטב.

הפלטפורמה של Guardz מנטרת ומונעת תקיפות ממגוון משטחי תקיפה כגון אפליקציות בענן, דואר אלקטרוני, גלישה באתרי אינטרנט, מחשבים ארגוניים ועוד. בנוסף להגנה החיצונית, המערכת גם מוודאת התנהלות תקינה של עובדי החברה על ידי ניטור פעילותם, הדרכה ובדיקות תקופתיות ויזומות באמצעות סימולציות תקיפה משולבות AI, ומספקת ניטור רציף וטיפול באיומים באופן אוטומטי בממשק גרפי אחוד, פשוט ונוח לשימוש. בנוסף, Guardz מציעה למשתמשי הקצה שכבה נוספת של הגנה עסקית, באמצעות ביטוח מפני התקפות סייבר בשיתוף פעולה עם חברות ביטוח גלובליות.

Guardz הוקמה ב-2022 על ידי דור אייזנר (CEO) ואלון לביא (CTO). אייזנר כיהן בעבר כסמנכ”ל פיתוח עסקי בחברת Intsights שנמכרה ל-Rapid7 תמורת 350 מיליון דולר. לביא כיהן כארכיטקט מוביל בחברת Argus שנמכרה לקונטיננטל תמורת 430 מיליון דולר. החברה מעסיקה כיום כ- 30 עובדים, רובם בישראל והשאר בארה”ב ואירופה.

דור אייזנר, מנכ”ל ומייסד-שותף ב-Guardz: “האקרים מודעים היטב לחולשות הסייבר של עסקים קטנים והשאלה איננה האם העסק יותקף אלא מתי. הפתרון שפיתחנו מאפשר ל-MSP (ספק שירות IT) להתמודד עם האיומים הגוברים, וכבר ראינו תוצאות מדהימות בקרב אלפי עסקים המאובטחים בפלטפורמה. השקענו מאמץ רב בפיתוח מוצר הוליסטי וקל לתפעול שדואג לחסינות ואורך החיים של העסקים המשתמשים בו. אנחנו פותרים בעייה שכואבת למיליוני עסקים בעולם וכמובן בישראל בתקופה האחרונה. אנחנו גאים לצרף את הצוות של גלילות ויחד להבטיח שחדשנות סייבר ישראלית תמשיך לנצח בעולם.”

ליאור ליטבק, השותף המנהל של קרן גלילות+: “אנו עוקבים תקופה ארוכה אחרי סקטור אבטחת הסייבר עבור עסקים קטנים ובינוניים, ומכירים את Guardz מאז הקמתה. הצוות בחברה משלב מומחי סייבר מהטובים בשוק לצד מנהלים עם ניסיון עמוק במכירה ושיווק לתחום העסקים הקטנים, ויחדיו אנו מאמינים שב-Guardz הצליחו לבנות את הפתרון הטוב ביותר בתחום, כפי שצמיחתה המואצת של החברה מוכיחה.  אנחנו נרגשים כעת להוביל את סבב הגיוס ולהצטרף לצוות החברה במסע לאבטחת המרחב הדיגיטלי לאלו שזקוקים לכך ביותר, בשוק שצומח במהירות ומשווע לפתרון יעיל.”


קרדיט צילום עובדי החברה: דורון לצטר

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות