חדשות היום

NVIDIA וקרנות הון-סיכון שותפות קיימו יום משקיעים לתמיכה באקו-סיסטם הסטארט-אפים והבינה המלאכותית בישראל

כ-120 פגישות התקיימו בין חברות סטארט-אפ ישראליות וקרנות הון-סיכון ישראליות וזרות באירוע שהתרחש במשרדי אנבידיה בתל אביב

NVIDIA ערכה ביום ראשון במשרדי החברה יום משקיעים ייחודי בשיתוף 14 קרנות הון-סיכון ישראליות וזרות, שבחנו אפשרויות השקעה בלמעלה מ-60 סטארט-אפים ישראליים הפועלים בתחומי הבינה המלאכותית.

באירוע, שהובל על ידי תוכנית התמיכה בסטארט-אפים של החברה NVIDIA Inception, חיברה אנבידיה בין סטארט-אפים ישראליים בשלבי Pre-Seed ועד ל-Round B עם מוצר בשלבי פיתוח או פרודקשן, לבין 14 קרנות הון-סיכון המחפשות הזדמנויות השקעה חדשות בישראל בסדרה של 120 פגישות.  בממוצע, כל קרן הון-סיכון פגשה שמונה סטארט-אפים

“בימים מורכבים אלו, אנו רואים חשיבות גדולה מאיי פעם בהמשך התמיכה וההאצה של אקו-סיסטם הסטארט-אפים האגדי בישראל”, אמר אריק קול, דירקטור בכיר באנבידיה וראש תוכנית הסטארט-אפים NVIDIA Inception בישראל. “עם חוקרים מובילים וסטארט-אפים פורצי דרך, לאקו-סיסטם המקומי תפקיד חשוב במהפכת הבינה המלאכותית ובמימוש מלוא הפוטנציאל שלה בכל התעשיות והשווקים ברחבי עולם”.

קרנות הון-הסיכון שהשתתפו באירוע כוללות את Amiti Ventures, Bessemer Venture Partners, Disruptive AI, F2 Venture Capital, Ibex Investors, Insight Partners, Jerusalem Venture Partners (JVP), Norwest Venture Partners (NVP), OurCrowd, Pitango First, Remagine Ventures, Softbank Ventures Asia, Tal Ventures ו-Viola Ventures.

תוכנית NVIDIA Inception היא תוכנית גלובלית וחינמית לתמיכה באקו-סיסטם הסטארטאפים, עם למעלה מ-17,000 חברים בכל התעשיות והתחומים, ובהם יותר מ-900 חברות הזנק ישראליות. אלו ממנפים את טכנולוגיות החומרה והתוכנה של אנבידיה על מנת לחולל מהפכה באמצעות בינה מלאכותית ומחשוב מואץ בשלל תעשיות, תוך קבלת תמיכה טכנולוגית, עסקית ושיווקית של NVIDIA.

כחלק מהתמיכה הרחבה שלה באקו-סיסטם הישראלי בתקופה זו, NVIDIA גם העניקה לאלפי מפתחים החברים בתוכנית המפתחים שלה גישה ללא עלות לקורסי Self-Paced וסדנאות בינה מלאכותית מעשיות של מכון הלמידה העמוקה של החברה (NVIDIA DLI – Deep Learning Institute).


קרדיט: באדיבות אנבידיה

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות