חדשות היום

גילת זכתה בחוזה בהיקף של 17 מיליון דולר להרחבת פרויקט תקשורת אזורית של Pronatel בפרו

גילת תרחיב את רשת התקשורת ותספק 10 שנות שירות בכדי לתת מענה לצורך הגובר באינטרנט בחלקים נוספים של מחוז אמזונס

חברת גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לוויינית, פתרונות ושירותים לרשת לוויינית, הודיעה היום כי זכתה בחוזה בהיקף של 17 מיליון דולר מ-Pronatel, להרחבת פרויקט רשת תקשורת בפרו.

באמצעות חוזה זה, Pronatel (Programa Nacional de Telecomunicaciones) מרחיבה את ההסכם המקורי שלה עם גילת שנחתם בשנת 2018. בתיאום עם מחוז אמזונס בפרו, Pronatel מרחיבה את הפרויקט בכדי שיכלול קישוריות ל-35 יישובים חדשים ועשרות מוסדות ציבור חדשים, ובהם בתי ספר ומרכזי בריאות, ברחבי מחוז האמזונס שבמדינה. בנוסף, גילת תתקין ותתפעל מספר נקודות Wi-Fi בגישה חופשית ומרכז תקשורת קהילתי הכולל מחשבים, מדפסות ושירותי אינטרנט לתקופה של 10 שנים.

“באמצעות הרחבת פרויקט האינטרנט המהיר בפס רחב הזה במחוז אמזונס, 37 בתי ספר ו-6 מרכזי בריאות נוספים יקבלו מעתה גישה לאינטרנט בכדי לקדם רפואה וחינוך מתוקשבים, ושימוש בכלים טכנולוגיים בקרב האזרחים,” אמרה שריתה וילצ’ז קסטיאנוס, מנהלת תוכנית התקשורת הלאומיתPronatel . “אזרחים ייהנו גם מהמרכז החדש לגישה דיגיטלית ומ-Wi-Fi חינם בכיכרות ציבוריות, אשר יקדמו עוד יותר קבלה ושימוש באוריינות דיגיטלית בקרב אזרחים באזורים כפריים.”

“כעת, כשהתשתית הדרושה לאזור אמזונס כמעט הושלמה, הרחבת ההסכם עם Pronatel תשרת את תושבי האזור בעת בה אנו עוברים לשלב התפעולי של הפרויקט”, אמר אריה רורשטוק, סמנכ”ל בכיר ומנהל גילת בפרו. “בעבודה משותפת עם Pronatel והממשל האזורי, אנו גאים לספק לאנשים גישה טובה יותר למשאבים ולמידע, לגשר על הפער הדיגיטלי ולהגשים את הזכות של כל האנשים להיות מחוברים”.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות