חדשות היום

חברת הסייבר Vicarius מגייסת 30 מיליון דולר בסבב B כדי לסגור פרצות אבטחה עם AI

הגיוס יאפשר לחברה להרחיב את הפריסה הגלובלית ולהאיץ פיתוח יכולות בינה מלאכותית חדשות לפתרונות אוטונומיים לתיקון חולשות

חברת הסייבר Vicarius, שפיתחה את vRx, הפלטפורמה הראשונה בתעשייה לתיקון אוטונומי מקצה לקצה של פרצות אבטחה בארגונים מבוססי ענן, הכריזה היום על גיוס של 30 מיליון דולר בסבב B בהובלת קרן הסייבר Bright Pixel Capital (לשעבר Sonae IM). עוד השתתפו בסבב הקרנות AllegisCyber Capital, AlleyCorp, ו – Strait Capital. הגיוס הנוכחי מביא את סך הגיוסים של החברה, שבין משקיעיה גם קרן JVP, ל – 56 מיליון דולר.

Vicarius, שנוסדה ב-2016 על ידי מיכאל אסרף, רועי כהן ויוסי זאבי, פועלת היום מניו יורק ומתל אביב ומעסיקה 50 עובדים. החברה פועלת בשוק ניהול החולשות, שצפוי לצמוח לפי ההערכות ליותר מ – 21 מיליארד דולר עד 2028. Vicarius פיתחה פתרון פורץ דרך בשוק זה, המתקן באופן אוטומטי ואוטונומי חולשות ובכך מפחית באופן משמעותי את סיכון הסייבר לחברות וארגונים. לעומת הפתרון החדשני של Vicarius, פתרונות מדור קודם יוצרים יותר מדי התראות ועבודה עבור צוותי אבטחה עמוסים גם כך.

לפי מחקר של חברת האנליסטים העצמאית Omdia, ארגונים העוברים טרנספורמציה דיגיטלית ומשתמשים בכלים מסורתיים לניהול חולשות (VM), נתקלים בקשיים הולכים וגוברים במענה לאתגרי אבטחה. לפי המחקר, ארגונים עומדים בפני חלון חשיפה של עד 180 יום בממוצע לאחר גילוי חולשות במוצרים טכנולוגיים (CVE).

הגיוס הנוכחי מגיע לאחר ההשקה של vuln_GPT – טכנולוגיית ה-LLM הבלעדית של החברה שרשמה צמיחת שיא של פי 5 בשנתיים האחרונות. vuln_GPT כותבת סקריפטים של זיהוי וסגירת פרצות אבטחה, ומבשרת על עידן חדש של טכנולוגיה “מסייעת” לצוותי אבטחה. מאז סבב הגיוס האחרון של החברה ב-2022, Vicarius הגדילה את בסיס הלקוחות שלה ליותר מ-400 לקוחות, והוסיפה ארגונים גלובליים כמו Hewlett Packard Enterprise (HPE), PepsiCo, Bupa, ו-Equinix, יחד עם למעלה מ – 54 חברות Fortune 500.

“בכל פעם שאנחנו מסתכלים על חברות בשלב הצמיחה, אנחנו לא רק לוקחים בחשבון את המשימה והיעדים של המייסדים, אלא גם את הגורמים הבלתי מוחשיים שלעתים קרובות מתעלמים מהם בעת הערכת פוטנציאל השוק”, אמר פרננדו מרטינס, מנהל הסייבר ב-BrightPixel. “זה היה ברור מהדיונים הרבים שניהלנו עם מיכאל, רועי ויוסי כי כישורי בניית הצוות שלהם הם ברמה הגבוהה ביותר. השילוב המיוחד הזה של מומחיות טכנית עמוקה עם גיוס עובדים אסטרטגי הוא שהופך את Vicarius לחברה מאוד אטרקטיבית עבורנו”.

הגיוס ישמש להאצת התרחבות החברה בקנה מידה עולמי ותמיכה בבסיס ההולך וגדל של לקוחותיה ברחבי העולם, מצפון אמריקה ועד אירופה. המימון גם יקדם עוד יותר את מפת הדרכים של החברה לבינה מלאכותית ואת קצב חדשנות המוצר, מהמובילים בתעשייה, תוך המשך תמיכה ביוזמות הקהילתיות של החברה כגון vlabs, חטיבת המו”פ המוקדשת לפיתוח כלי אבטחה חינמיים עבור קהילת אבטחת הסייבר; vsociety, הקהילה לחוקרי אבטחה והאקרים שגדלה ליותר מ-5,000 חברים; ו-vconnect, דאשבורד השותפים העסקיים של החברה שנותן חשיפה לפייפליין המסחרי אותו הם מנהלים – מניסוי ראשוני ועד לסגירה.

vRx הוא פתרון הדגל של החברה לתיקון חולשות שמחליף את מוצרי ניהול החולשות המסורתיים ועונה על הצרכים של הארגונים של היום. על ידי מינוף טכנולוגיית בינה מלאכותית פנימית, Vicarius הופכת את התהליך לאוטומטי ומורידה מעומס העבודה הכולל גילוי, תעדוף ותיקון הפוקד את צוותי האבטחה וה-IT. מודל השירות העצמי של Vicarius, מאמץ תפיסה של צמיחה מונחית מוצר (PLG), ומשנה את הפרדיגמה של רוכשי פתרונות אבטחת סייבר בכך שהוא מאפשר ללקוחות לבדוק באופן שקוף ולמצוא ערך ב-vRx לפני הרכישה.

Vicarius החלה באינטגרציה של AI עם vuln_GPT, שיוצרת סקריפטים לזיהוי וסגירת חולשות ופרצות אבטחה ללא התערבות אדם. עם המימון החדש, החברה תמשיך לחדש ולשלב עוד טכנולוגיות AI בפלטפורמת המוצרים שלה, שבסופו של דבר תקיף את כל המודולים, כולל תעדוף ואוטומציה. מהלך חלוצי זה יעזור לבטל את העבודה הידנית של יצירה והטמעה של מדיניות להחלת תיקונים כמו גם להגנה ללא תיקונים (כאשר התיקונים לא פותחו או הוטמעו).

“אנחנו מאוד נרגשים לשתף פעולה עם צוות Bright Pixel. הניסיון העשיר שלהם יעזור לנו להצמיח את החברה שלנו לשלב הבא”, אמר מיכאל אסרף, מנכ”ל Vicarius. “החברה נמצאת בעמדה הטובה ביותר להוביל את המשימה הנחוצה של שינוי שוק ניהול החולשות – מהערכה פאסיבית לתיקון פרואקטיבי. אנו מחויבים לצמיחה ועבדנו קשה על יצירת פתרונות שיהיו גמישים לנוף ה-AI המשתנה, וכל זאת תוך שמירת ליבת משימתנו – להגן על הלקוחות שלנו מפני חולשות ופרצות אבטחה”.


קרדיט: ויקאריוס

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות