חדשות היום

מנהל הסייבר הלאומי של ארה”ב לשעבר כריס אינגליס מצטרף לדירקטוריון חברת הסייבר קלארוטי

אינגליס, יוצא חיל האוויר האמריקאי וסגן מנהל הסוכנות לביטחון לאומי (NSA), מביא עמו מומחיות ושותפות רבת השפעה לחברה העוסקת באבטחת מערכות סייבר-פיזיות

חברת קלארוטי (Claroty), המתמחה בהגנת מערכות סייבר-פיזיות, מינתה את כריס אינגליס, לשעבר מנהל הסייבר הלאומי של ארה”ב, כחבר דירקטוריון. את דירקטוריון קלארוטי מוביל אדמירל הצי האמריקני (בדימוס) מייקל ס. רוג’רס, ויושבים בו בכירים מחברות Fortune 500 מתעשיות שונות דוגמת תחבורה, ביוטכנולוגיה ותשתיות דיגיטליות.

עם קריירה מפוארת המשתרעת על תחומים צבאיים ואזרחיים כאחד, כריס אינגליס מביא עמו מומחיות שאין שניה לה באבטחת מידע והגנה לאומית ויסייע לקדם את משימתה של החברה לאבטח את התשתיות הקריטיות העולמיות.

“אנו נרגשים לקבל את פני כריס אינגליס לדירקטוריון קלארוטי ולרתום את הידע העצום שלו כדי לסייע בפיתוח פתרונות האבטחה שלנו והשותפויות שלנו עם המגזר הציבורי, כולל הממשל הפדרלי של ארה”ב”, אמר יניב ורדי, מנכ”ל קלארוטי. “ניסיונו הרב, המנהיגות וההבנה העמוקה שלו באבטחת מידע מהזווית הממשלתית הם יקרי ערך, במיוחד כשאנו מלווים את הלקוחות שלנו בסביבות רגולטוריות מתפתחות של אבטחת מידע ונוף איומים גלובלי מורכב מאוד.”

“בהתחשב בצורך הקריטי להגן על תשתיות בהן תלויות פונקציות חיוניות בחיי היומיום שלנו, עלינו לתת תשומת לב זהה, אם לא גדולה יותר, לטכנולוגיות הסייבר-פיזיות המרכיבות את היסודות של אותן מערכות, בין אם מדובר בצינורות נפט, רשתות חשמל, או בתי חולים”, אמר אינגליס. “אסטרטגיית הסייבר של הבית הלבן וסדרת סעיפי חוק ההגנה הלאומית, הקוראים למשרד ההגנה לחדש ולאבטח את התשתית התפעולית שלהם, מחזקות עד כמה קריטית סוגיה זו. לקלארוטי פתרונות מוכחים וייעודיים, המספקים מענה לדרישות אלה בקנה מידה גדול, ואני שמח לתרום לפיתוח חדשנות משמעותית לעולם שדורש אותה יותר ויותר”.

כפרופסור אורח באקדמיות חיל האוויר והצי האמריקאי, אינגליס ממשיך לעצב את הדור הבא של מנהיגי אבטחת הסייבר. הוא גם משמש כיועץ בכיר של Hakluyt and Company  וחבר מוערך במועצת Huntington Bancshares. המסירות שלו לקידום אבטחת המידע באה לידי ביטוי גם בתפקידו בדירקטוריון אבטחת המידע של המחלקה האמריקאית לביטחון פנים.

בין השנים 2021 ל-2023, אינגליס שימש כמנהל הסייבר הלאומי של ארה”ב בבית הלבן, מינוי שאושר בסנאט. לפני כן, הוא שימש כנציב בוועדת הסולריום של מרחב הסייבר של ארה”ב (U.S. Cyberspace Solarium Commission). ניסיונו כולל גם שמונה שנים כסגן המנהל וקצין התפעול הראשי של הסוכנות לביטחון לאומי (NSA) ושלוש שנים כמקשר האמריקני המיוחד ללונדון. עם קריירה צבאית המשתרעת על פני 30 שנה בחיל האוויר האמריקני ובמשמר הלאומי האווירי, אינגליס פרש כבריגדיר גנרל (Brigadier General ) ומחזיק בדרגת טייס פיקוד של ארה”ב.


קרדיט צילום: קלארוטי.

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות