חדשות היום

סניק רוכשת את חברת הסטארטאפ הליוס

הרכישה מרחיבה את הפלטפורמה של סינק לאזורים נוספים לקראת הנפקת החברה, עם מוצרי אבטחה לכל אורך מחזור החיים של הקוד, משלב פיתוח הקוד ועד לריצה בענן

חברת הסייבר Snyk רוכשת את הסטארטאפ Helios, במטרה להרחיב את הפלטפורמה של סניק לתחום ה-Runtime לקראת הנפקת החברה. הרכישה תאפשר הגנה על השכבה האפליקטיבית בענן, על ידי ניתוח אופן הריצה של יישומים בזמן אמת. כך מוצרי האבטחה של סניק יכסו את כל אורך מחזור החיים של הקוד, משלב פיתוח הקוד ועד להרצתו בתשתית ענן.

העסקה היא שילוב של מזומן ומניות, עובדי הליוס ייקלטו בחברה הרוכשת ויוצעו להם תמריצי שימור. הליוס קמה בשנת 2021 על ידי אלי כהן (מנכ”ל) ורן נוז׳יק (CTO) והשתתפה במחזור החמישי של Intel Ignite. היא מעסיקה 11 עובדים בישראל וארה”ב. החברה הכריזה ביולי 2022 על השקעת סיד בגובה 5 מיליון דולר, בהובלה משותפת של Entrée Capital ו-Amiti Ventures. זו הרכישה השניה של סניק בישראל, לאחר שרכשה בשנה הקודמת את סטארטאפ הסייבר אנזו סקיוריטי.

הליוס החלה את דרכה בתחום כלי פיתוח למפתחים והתרחבה לפעול גם בענף הסייבר. תחילה, פיתחה מוצר המשתמש במידע מ-Runtime של המערכת, על מנת להקל על עבודתם של מפתחים במציאה, הבנה ופתרון בעיות של מערכות מבוזרות בענן. הליוס מינפה את הטכנלוגיה הזו והרחיבה את פעילותה לענף הסייבר, במקביל להתפתחות קטגוריה חדשה, צומחת וצפופה בענף זה של חברות בתחום ה-Runtime בהקשר של Application Security. התחום מספק הגנה על השכבה האפליקטיבית בענן על ידי ניתוח אופן הריצה בזמן אמת והתנהגות של המערכות השונות. זו השלמת יכולות לפלטפורמה של סניק, שפעלה בעיקר ״בצד השמאלי״ של מפת הסייבר, עם פתרונות הגנה על אבטחת שלב הפיתוח של אפליקציות, עוד לפני שהן עולות לאוויר.

בעקבות הרכישה סניק מרחיבה את הפלטפורמה שלה לספק הגנה לכל אורך מחזור החיים של הקוד, משלב הפיתוח ועד להרצתו בתשתית בענן. הרחבת הפעילות ל-Runtime, מספקת נראות כיצד היישום מקיים אינטראקציות בפועל, מעבר לקוד בלבד ולניתוח סטטי שלו, כדי לתת תובנות לגבי התנהגות הקוד בסביבה שבו הוא רץ בפועל, ולשקף ללקוחות תמונה מלאה של היישומים שלהם. עם השלמת הרכישה, סניק הופעת להיות החברה הגדולה הראשונה בתחום ה-AppSec שמשלבת גם יכולות ניתוח סטאטיות וגם יכולות זמן ריצה.

לדברי אלי כהן מנכל הליוס: “בחרנו בסניק כי התחברנו לחזון לבנות חברת סייבר גדולה. היו לנו term sheets להשקעות המשך, בנוסף להצעות רכישה מחברות נוספות המאפשרות להביא לארץ חברה גדולה שעדיין לא פועלת בישראל. סניק היא חברה עם גדילה מדהימה ובחרנו לחבור לחזון המשותף ולהציע לשוק פתרון הוליסטי וחדשני בתחום ה-AppSec.”

סניק הוקמה ב-2015 על ידי קבוצת יוצאי 8200, גיא פודחרני (כיום נשיא החברה), אסף חפץ (בעבר סמנכ”ל הטכנולוגיות) ודני גרנדר (שכבר אינו פעיל בחברה). מאז הקמתה גייסה סניק 1.2 מיליארד דולר.


קרדיט: Helios

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות