חדשות היום

תאגיד הענק NTT East והסטארטאפ הישראלי Binah.ai ישתפו פעולה בפיתוח פתרונות ניטור בריאות ובטיחות לעובדים באמצעות מכשירים לבישים

הטכנולוגיה של Binah.ai, המודדת דופק ומספר נוסף רב של מדדים פיזיים באמצעות מצלמה של מכשירים כגון טלפונים חכמים או טאבלטים, תשולב בפלטפורמת המחשוב הלביש של תאגיד הענק NTT East ותסייע בשמירה על בריאותם של עשרות אלפי עובדי ייצור, נדל”ן ועוד; את העסקה בין הצדדים יזם ותיווך מרכז החדשנות של NTT בישראל

שותפות אסטרטגית ישראלית-יפנית לפיתוח פתרונות ניטור בריאות ובטיחות באמצעות שילוב של מכשירים לבישים. השותפות שנחתמה ע”י NTT East, בראשות הנשיא והמנכ”ל: נאוקי שיבוטני, והסטארטאפ הישראלי Binah.ai  בראשות המייסד שותף והמנכ”ל דוד ממן, תשלב כוחות בהובלת ההתקדמות בניהול בטיחות ובריאות עובדים באמצעות שילוב של מכשירים לבישים. את שיתוף הפעולה בין הצדדים יזם ותיווך מרכז החדשנות של NTT  בישראל, המחבר בין סטארטאפים ישראלים לקבוצת NTT, חברות הבת שלה ולקוחותיה ביפן וברחבי העולם.

שיתוף הפעולה הראשוני בין הצדדים ישלב את הטכנולוגיה של Binah.ai, במיוחד “Binah Connect”, בפתרון “Wearable Connect” של NTT East. שילוב זה הוא חלק ממערך החדשני שמטרתו ניטור בריאות ובטיחות העובדים כדי לספק להם ולמעסיקים שקט נפשי.

בתעשיות כמו ייצור ובנייה, התמודדות עם אתגרי בטיחות, לרבות מניעת נפילה ותאונות, כמו גם תגובה מוקדמת לאירועים, היא קריטית. מכיוון שכמעט כל תעשייה מתמודדת עם כוח עבודה מזדקן ומחסור בכוח אדם, הדרישה לפתרונות ניהול בטיחות ובריאות, במיוחד בסביבות עבודה תובעניות פיזית, נמצאת בעלייה.

כדי להתמודד עם אתגרים אלו, פתרון ה-“Wearable Connect” של NTT East משתמש במכשירים לבישים וחיישני IoT למדידת דופק של עובדים, מידע על מיקום, זיהוי נפילה, סטגנציה ועוד. הנתונים מעובדים ומאוחסנים בענן, מה שמאפשר ניהול יעיל של תנאי העובדים וכן הודעות התראה למנהלים ולעובדים, ובכך מציע פתרון הוליסטי לניטור בריאות ובטיחות העובדים המספק שקט נפשי.

Binah.ai פיתחה וסיפקה את פתרון “Binah Connect”, טכנולוגיה המשלבת עיבוד אותות ובינה מלאכותית להשגת מדידות גופניות באיכות גבוהה, כולל דופק, קצב נשימה,  HRV(תנודתיות של קצב הלב), רמות סטרס מנטאלי ומתן ציוןBINAH WELLNESS SCORE  (מדד ההערכה המקיף של Binah.ai של מצב בריאות ורמת סיכון).

הפתרון מאפשר מדידות נקודתיות באמצעות מצלמות סמארטפונים, וכן ניטור רציף לניהול בטיחות ובריאות העובדים בשטח. כדי לתת מענה לצורך זה, החל מאוקטובר 2023, Binah.ai החלה להציע את “Binah Connect”, טכנולוגיה התומכת בחיישני PPG (Photoplethysmography sensor, סנסורים לניטור קצב לב) עבור מכשירים לבישים. מתוך הכרה בתועלת הסינרגטית של השיתוף בין הצדדים, NTT East ו-Binah.ai יזמו שיתוף פעולה והציגו את השילוב של תכונות “Binah Connect” במערך “Wearable Connect” של NTT East כצעד ראשון.

הנתונים הנמדדים על ידי חיישן ה-PPG המוטמע במכשירים לבישים ו-“Binah Connect” מעובדים ומאוחסנים בענן באמצעות “Wearable Connect”, מה שמאפשר ניהול מרכזי של נתוני המדידה עבור כל עובד. בנוסף למדדי Wearable Connect כמו דופק, תאוצה ומידע על מיקום, האינטגרציה עם “Binah Connect” מאפשרת גם מידע על מדדים חיוניים נוספים כגון קצב נשימה, HRV ורמות סטרס.

במקרה של נתונים חריגים, מופעלות התראות עבור יחידים או מנהלי המערכת, דבר המאפשר זיהוי מוקדם של אי נוחות או תקריות של עובדים  וכן תגובה ראשונית מהירה למניעת תאונות במסגרת העבודה.

בעתיד, שתי החברות יוסיפו יכולות נוספות  כגון זיהוי עייפות וניטור ישנוניות כדי לשפר את פתרונות ניהול הבטיחות והבריאות לעובדים המשתמשים במכשירים לבישים. יתרה מכך, שיתוף הפעולה נועד לספק ערך למגוון רחב עוד יותר של לקוחות עם הוספת יכולות ושירותי בריאות נוספים מעבר למכשירים לבישים.

נועה אשר, מנכ”לית NTT Israel: “שיתוף הפעולה בין NTT East ל –  Binah.aiמאפשר סינרגיה מושלמת עם המכשירים הלבישים באחד התחומים החמים ביותר ביפן ובעולם: ניטור ושמירה על בריאות ורווחת העובדים בתעשיות כמו ייצור, נדל”ן ועוד. אנו גאים להוביל את החיבור בין הצדדים ובטוחים שיש עוד מקום רב לשיתופי פעולה בין חברות ישראליות ליפניות בתחומים אלו ובתחומים נוספים כמו סייבר, טלקום, אנרגיה ועוד”.

דוד ממן, מייסד שותף ומנכ”ל Binah.ai: “אנחנו מאד שמחים וגאים בשיתוף הפעולה עםNTT EAST  אשר מציע פתרון מושלם לניטור הבריאות ורווחת העובדים בתעשיות רבות. אנו מצפים בהתרגשות לחוות את ההשפעות החיוביות של הפתרון המשולב שלנו, ועובדים על מנת לספק עוד פתרונות יעילים וחדשניים בתחום”.


קרדיט: Binah.ai

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות