נקסט ויז’ן פותחת שנה: מפרסמת את ההזמנה הראשונה ל- 2024 בהיקף של כ- 2.27 מיליון דולר

בשנת 2023 דיווחה החברה על 17 עסקאות מהותיות בתמורה כוללת של כ-79 מיליון דולר

נקסט ויז’ן חברה טכנולוגית המפתחת, מייצרת ומשווקת פתרון צילומי, יום ולילה מיוצב לכלים קרקעיים ואוויריים כדוגמת מיקרו ומיני מזל”טים ורחפנים, בעלות יחס משקל/גודל וביצועים מהטובים בעולם, מדווחת היום על קבלת ההזמנה לרכישת מצלמות  של החברה בתמורה לסך כולל של כ-2.27 מיליון דולר (לא כולל מע”מ).

שיעור של 12% מהתמורה תשולם כמקדמה. יתרת התמורה תשולם בתנאים של שוטף + 60 ממועד אספקת המוצרים ללקוח, בהתאם למועדי אספקה מוסכמים כאמור בהזמנה. החברה תספק את ההזמנה בהתאם למועדי האספקה עד וכולל לחודש אפריל 2025.

בשנת 2023 דיווחה נקסט ויז’ן על 17 עסקאות מהותיות למכירת מצלמות ומוצרים נוספים. וסך עסקאות אלה מסתכם להיקף כולל של כ-79 מיליון דולר. בין היתר דיווחה רק בחודש שעבר על העסקה הגדולה ביותר בתולדותיה בסך של 20.4 מיליון דולר. עסקאות אלה מהוות חלק מההזמנות השוטפות שמקבלת החברה במהלך השנה מלקוחות קיימים וחדשים בהיקפים גדלים.

חן גולן יו”ר דירקטוריון נקסט ויז’ן :” אנו שמחים לפתוח את השנה החדשה עם הזמנה נוספת למוצרי החברה. נקסט ויז’ן ממשיכה להנות מביקוש גובר, כפי שבא לידי ביטוי בהיקף ובתדירות העסקאות המדווחות. בשנה הקרובה אנו נמשיך להגדיל את כמות הלקוחות וצבר ההזמנות ולייצר אופק עסקי ויעדי צמיחה מאתגרים קדימה. בשנת 2024 תמשיך החברה להשקיע בפיתוח מוצרים חדשים ויכולות פורצות דרך על מנת לשמור על קצב הצמיחה ועל יתרונה הטכנולוגי ביחס למתחריה בשוק. אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולהודות להנהלת החברה ולכל העובדים על תרומתם וחלקם בהישגי החברה בשנה האחרונה. אני סמוך ובטוח שביחד נצליח לעמוד באתגרים של השנה החדשה”.


קרדיט: נועם אשל

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות