חדשות היום

Xyte מכריזה על גיוס של 30 מיליון דולר כדי לאפשר ליצרנים להציע ללקוחות שירות על בסיס מנוי

Xyte מכריזה על גיוס סיבוב A בסך 30 מיליון דולר, הכולל השקעה בסך 20 מיליון דולר, בהובלת Intel Capital ובהשתתפות Samsung Next והמשקיעים הקיימים S Capital ו-Mindset Ventures, וגיוס חוב בסך 10 מיליון דולר מ-BlackRock. במסגרת הסיבוב יצטרף לדירקטוריון של Xyte רועי בר-קט, מנהל Intel Capital בישראל.

Xyte מפתחת פלטפורמה המשמשת יצרניות חומרה ו-IoT Devices לניהול כלל מוצריהן בסביבת ענן אחודה. וכך להציע מודלים עסקיים של שירות על בסיס מנוי (as-a-service), בדומה למודלים שמציעות ענקיות טכנולוגיה כמו Tesla ו-Apple. הפלטפורמה מאפשרת ליצרניות בתעשיות שונות להעביר את המכשירים והרכיבים המחוברים שלהן לענן, להעניק תמיכה ללקוחות מרחוק, ולפתח מודלים מסחריים על בסיס שירות, שכל הפעילות מנוהלת במקום אחד.

באופן זה, יכולות יצרניות החומרה לנהל את כל מחזור-החיים של המכשירים המחוברים שלהן: מרגע עזיבתם את המחסן, עד להגעה ללקוחות ולשירות תמיכה מרחוק אחרי המכירה. להציע פתרונות עסקיים אינטגרליים המשלבים חומרה, תוכנה ושירותים, להגדיל נתח שוק, לשפר את היעילות התפעולית ולפתח מערכות יחסים ישירות עם לקוחות הקצה שלהן. בין לקוחות החברה נמנות Schneider Electric, Legrand ויצרניות מתעשיות מגוונות מתחומי התעשייה, בניינים חכמים, רובוטיקה, מכשור רפואי ורכב.

Xyte הוקמה בשנת 2020 על ידי המייסדים עומר ברוקשטיין (מנכ”ל ומייסד-שותף) ובוריס דינקביץ׳ (סמנכ״ל טכנולוגיות ומייסד-שותף). לחברה משרדים בישראל, סיליקון וואלי וניו-יורק. היא מעסיקה כ-30 עובדים, 20 מהם בישראל והשאר בארה”ב, והיא השתתפה בתוכנית האצת המיזמים Intel ignite. ההשקעה החדשה תשמש להרחבת כח האדם, המשך הפיתוח ושיווק המוצר, והרחבת הפעילות העסקית בצפון אמריקה ואירופה.

״מודל hardware-as-a-service הינו קריטי ליצרניות חומרה ורכיבים מחוברים שרוצות להבטיח הצלחה עסקית. Xyte מציידת יצרניות במערך תוכנה חיוני שיאפשר להן לענות על הצורך הזה,״ אמר רועי בר-קט, מנהל ב-Intel Capital. ״אנחנו בטוחים ש-Xyte תמלא תפקיד מכריע בעיצוב האקוסיסטם ותאפשר לעסקים של יצרניות חומרה ורכיבים מחוברים לשגשג.״

״אנחנו שמחים להמשיך ולתמוך ביצרניות חומרה מתעשיות שונות. סבב הגיוס הנוכחי, לצד ההישגים העסקיים שלנו, יסייע לנו להאיץ את פיתוח הפלטפורמה וכן את ההתרחבות הגיאוגרפית שלנו – בצפון אמריקה ואירופה,” אמר עומר ברוקשטיין, מנכ״ל ומייסד שותף ב-Xyte. ״התמיכה הבלתי מעורערת של המשקיעים שלנו מראה את המחויבות שלהם לחזון שלנו, ובולטת בייחוד אל מול תנאי השוק הסוערים. אנחנו מודים להם על השותפות, ומצפים להצלחות המשותפות הבאות שלנו.״

״אנחנו שמחים להעמיק את ההשקעה שלנו בצוות של אקסייט, בייחוד בהתחשב בהצלחות שלהם בסקטורים מגוונים,״ אמרה איה פטרבורג, מייסדת ומנהלת שותפה ב-S Capital. ״בהמשך לתהליך פיתוח אינטנסיבי, וכעת, שהפתרון של אקסייט בשל, וניכרת ההשפעה שלו על יצרניות רבות, אנחנו שמחים עוד יותר להיות שותפים לחזון של החברה, ומצפים לכל האתגרים הגדולים הניצבים בפנינו.”


קרדיט: עומר הכהן.

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות