DigiKey הוסיפה למעלה מ-450 ספקים חדשים ו-1.7 מיליון חלקים חדשים בשנת 2023

ת’יף ריבר פולס, מינסוטה, ארה”ב – DigiKey, מפיצת סחר עולמית מובילה המציעה את המבחר הגדול ביותר של רכיבים טכניים ומוצרי אוטומציה הקיימים במלאי ומוכנים למשלוח מיידי, הודיעה כי היא הרחיבה את הפורטפוליו שלה ברבעון השלישי של 2023 עם הוספה של יותר מ-450 ספקים חדשים בכל עסקי הליבה שלה, ב-DigiKey Marketplace‏ ובתוכנית Fulfilled by DigiKey‏. החברה הוסיפה למעלה מ-1.7 מיליון חלקים נגישים חדשים, כולל +230,000 חלקים עם מלאי הזמינים למכירה, בכל עסקי הליבה שלה בשנת 2023‏.

“2023 הייתה שנה של חדשנות שוברת-שיאים כשהמשכנו להציע את הטכנולוגיות החדשות ביותר ולחזק את מעמדנו כמובילים בהפצה של מבחר עצום ומתרחב של רכיבים מקבוצות מוצרים רבות”, אמר מייק סלייטר. “כשאנחנו צופים קדימה לשנת 2024, המלאי מתייצב וחוזר למצב של נורמליות, תוך תמיכה במחויבות של DigiKey להאיץ את ההתקדמות של כל מתכנן, קונה ובונה הודות לפורטפוליו הספקים הגדול ביותר והיצע המוצרים הרחב ביותר. אנו גאים להכריז שהמוצרים הללו זמינים כעת עבור קהילת ההנדסה העולמית”.

החברה גם ממשיכה להרחיב את מגוון המוצרים והספקים שלה בקטגוריות מוצרים חדשות עם DigiKey Marketplace שלנו, מקור יחיד עבור כל ההיבטים של חדשנות טכנולוגית, כולל לוחות PCB חשופים, אוטומציה תעשייתית, בדיקות ומדידות, פתרונות IoT ולמעשה כל הדברים הקשורים ונלווים לחדשנות טכנולוגית, והכל באמצעות חווית קנייה ייחודית. מוצרי Marketplace נשלחים בדרך כלל בתוך 1 עד 5 ימים ישירות מהספק.

חלק מהמוצרים החדשים העיקריים שנוספו לקו המוצרים של DigiKey בשנת 2023 כוללים שער (Gateway‏) ניטור נכסים של Banner‏ עם CLOUD ID‏, הדקי ניתוק מהיר ננעלים Loxon‏ של Molex‏, מיקרו-בקרים 4000T‏ PSoC‏ של Infineon‏, GaN FET‏ TP44200NM‏ של Tagore‏, שנאי Push-Pull‏ של Würth Elektronik‏, ועוד הרבה. הספקים העיקריים ממשיכים להרחיב את ההיצע שלהם, ומוסיפים מוצרים חדשים ממגוון של חטיבות.

DigiKey היא מפיצה מורשית של רכיבי אלקטרוניקה עבור יותר מ-2,900 ספקים מובילים-בתעשייה, המבטיחים למהנדסים, מתכננים, אנשי רכש ובונים שהמוצרים שהם מזמינים הם אותנטיים ומגיעים ל-DigiKey ישירות מהיצרן.

לפרטים נוספים אודות הספקים שבפורטפוליו של DigiKey‏, אנא בקרו באתר האינטרנט של DigiKey‏.


קרדיט: DigiKey

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות