SentinelOne ברשימת מאה חברות ה-AI היוקרתית של CRN

חברת SentinelOne זוכה להוקרה נוספת ממגזין הטכנולוגיה האמריקאי היוקרתי CRN, כשהפעם היא נכנסת לרשימת 100 מובילות ה-AI לשנת 2024.

ברשימה החדשה נכללות היצרניות שבחזית מהפכת הבינה המלאכותית בעולמות הענן, דאטה סנטר ו-Edge, תוכנה, אנליטיקות וסייבר. SentinelOne, חלוצה ומובילה עולמית באבטחת מידע מבוססת AI, זכתה להוקרה בקטגוריית הבינה המלאכותית בסייבר, בזכות מחויבותה לחדשנות ותרומתה לבניית טכנולוגיות AI פורצות דרך וליצירת פתרונות מבוססי AI הדרושים ללקוחות.

“אנו נרגשים להכריז על 100 יצרניות ה-AI המובילות שהוכיחו מחויבות לפתרונות מתקדמים בעולמות ה-IT”, הודיעה ג’ניפר פולט, סגנית נשיא CRN מבית התאגיד The Channel Company. “כל אחת מהחברות הוכיחה מסירות בעזרה לשותפיה ליצור פתרונות AI חדשניים, אשר יאפשרו ללקוחות לבצע טרנספורמציות ולהשיג הצלחה. אנו מחכים ומצפים לראות את תרומתן של החברות להמשך המצוינות ב-AI”.

SentinelOne נבחרה על ידי פאנל של עורכים אשר הכיר בעוצמת פתרונות ה-AI שלה, במחויבותה לחדשנות וביכולת שהיא מפגינה לתמוך בשותפים ביצירת פתרונות AI חדשים.

“עליונות טכנולוגית היא הבסיס שלנו בעזרה לארגונים לבנות הגנות חזקות יותר, ובינה מלאכותית היא הלב של כל מה שאנחנו עושים”, אומר בריאן לניגאן, סגן נשיא ב-SentinelOne. “נמשיך להשקיע בפיתוח פתרונות שלוקחים את ה-AI לקצה על מנת לספק תובנות על פני הארגון כולו, להפוך דאטה גולמי לפעולה נחושה ולהבטיח אוטומציות. כל זאת, כדי שהלקוחות והשותפים שלנו יוכלו להתקדם אל מעבר להגנה על רשתות, תחנות קצה, עננים וישויות, ולהשיג הגנה על העסק באופן הוליסטי. ההכרה של CRN במאמצים שלנו מהווה עבורנו כבוד רב”.

ההוקרה הטרייה מצטרפת לשורה של תארים שהעניק CRN  ל-SentinelOne. בפברואר נכללה החברה, בפעם השביעית ברצף, ברשימת 100 חברות אבטחת המידע המובילות של המגזין. בחודש שעבר היא זכתה לדירוג 5 כוכבים במדריך תוכניות השותפים של CRN, שהבליט את המחויבות שלה לטיפוח שותפויות איתנות, רווחיות ומצליחות.

לניגאן: “ב-SentinelOne אנו מכירים בכך ששותפים הם חיוניים להצלחה, ונותרים ממוקדים בחיזוק האקוסיסטם ובהכנסת טכנולוגיה, תמיכה ומשאבים מובילי שוק אשר מספקים להם הזדמנויות חדשות לחדשנות וצמיחה”.


צילום באדיבות סנטינל וואן.

מערכת ניו-טק מגזינים בע"מ

תגובות סגורות