אינטרסולאר 2024: סולאראדג’ תחשוף את פתרונות הדור הבא לאופטימיזציה והתייעלות אנרגטית בתערוכת הסולאר הגדולה ביותר באירופה

סולאראדג’, מובילה עולמית בטכנולוגיית אנרגיה חכמה, הודיעה היום כי תחשוף בשבוע הבא מוצרים חדשים ופתרונות מתקדמים במסגרת תערוכת הסולאר מהגדולות בעולם, אינטרסולאר 2024, המתקיימת מידי שנה במינכן. הפתרונות החדשים יתמקדו באופטימיזציה והתייעלות אנרגטית לתחום הביתי והמסחרי, כחלק מחבילת המוצרים הכוללת של החברה. בנוסף, סולאראדג’ תציג בביתן החברה, טכנולוגיות חדשות של תוכנה, חומרה וטעינת רכבים חשמליים עבור מערכות ביתיות, וכן פתרונות אגירה מסחריים ומערכת לניהול אנרגיה.

פתרונות ביתיים מתקדמים

הפתרונות החדשים שהחברה צפויה לחשוף עבור מערכות ביתיות כוללים ממיר וסוללה של הדור הבא עבור השוק האירופאי, וכן יכולות חדשות של פלטפורמת ניהול האנרגיה SolarEdge ONE . הפלטפורמה כוללת פתרון לתעריפים דינאמיים, שצפוי לספק לבעלי בתים החזר השקעה מהיר יותר. כחלק מהרחבת יכולות האוטומציה של האנרגיה הביתית, סולאראדג’ תציג גם אינטגרציות עם משאבות חום ועמדות טעינה לרכבים חשמליים, המסייעות לאופטימיזציה נוספת של צריכת האנרגיה וחיסכון בחשבון החשמל הביתי.

מערכות מסחריות וניהול אנרגיה

בתחום המערכות המסחריות, סולאראדג’ תחשוף פתרון תוכנה מקיף לניהול אנרגיה ואגירה עבור עסקים. הפתרון מבוסס על SolarEdge ONE for C&I – פלטפורמה מבוססת ענן לניהול אנרגיה עבור מספר גדול של אתרים. הפלטפורמה מאפשרת לחברות התקנה, מנהלי תפעול ותחזוקה ובעלי נכסים לשלוט ולנהל באופן קבוע את ייצור האנרגיה באתרים, לרבות הצריכה, האגירה וטעינת הרכבים החשמליים, מה שיאפשר לעסקים להפחית את עלויות התפעול ולהגדיל את הרווחים והחזר ההשקעה. בנוסף, תוצג מערכת אגירת אנרגיה מסחרית חדשה הכוללת ארון סוללה בהספק 102.4 קוט”ש וממיר-סוללה בהספק של 50 קילו וואט הניתנים להרחבה עד קיבולת כוללת של 1 מגה וואט לאתר.

פתרונות להתקנות דו-שימושיות

סולאראדג’ תציג פתרון מלא לשוק ההתקנות הדו-שימושיות (כגון מאגרי מים, התקנות קרקעיות ואגרי-וולטאי) עם הממיר החדש SolaEdge TerraMax, בעל הספק של 330kW. הממיר יוצג יחד עם האופטימייזר המשלים שלו מסוג H1300.


קרדיט: סולאראדג’

מערכת ניו-טק מגזינים בע"מ

תגובות סגורות