ההכנות בעיצומן, צוותי ההקמה עובדים במלוא הקצב, והביתנים כבר הולכים ומוקמים באקספו תל אביב. ביום שלישי תיפתח ניו-טק 2026 – התערוכה הגדולה בישראל לענף ההיי-טק והאלקטרוניקה, שתתקיים ב־30 ביוני וב־1 ביולי.
במהלך ימי התערוכה יהפוך ביתן 1 למוקד המפגש של התעשייה, עם למעלה מ־150 חברות מציגות, המייצגות אלפי יצרנים מהארץ ומהעולם. המבקרים יוכלו להיחשף למגוון רחב של טכנולוגיות, מוצרים ופתרונות חדשניים בתחומי האלקטרוניקה, הבינה המלאכותית, מערכות משובצות, רובוטיקה ואוטומציה, ייצור מתקדם, פוטוניקה, תקשורת, רכיבים, מערכות רפואיות, ביטחון ותחומים נוספים.
לצד התערוכה יתקיימו כנסים מקצועיים בהשתתפות מיטב המרצים מהתעשייה, מהאקדמיה ומהחברות המובילות במשק. בכנסים יוצגו החידושים, המגמות והאתגרים המעצבים את עולם הטכנולוגיה, וייערכו הרצאות מקצועיות ופאנלים בנושאים המובילים את התעשייה, בהם Embedded AI, Medical Devices & AI Innovation, OPTO-TECH, 3D DAY, Robotics & Automation, Industry 4.0 – Smart Factory וכנסים מקצועיים נוספים.
ההתעניינות באירוע גבוהה במיוחד, ואלפי אנשי מקצוע – מהנדסים, מנהלי פיתוח, מנהלי מוצר, אנשי רכש, חוקרים, יזמים ומקבלי החלטות – כבר נרשמו והבטיחו את השתתפותם בתערוכה ובכנסים המקצועיים.
מי שטרם נרשם, עדיין מוזמן לעשות זאת. ההשתתפות בתערוכה ובכנסים אינה כרוכה בתשלום, אך מחייבת הרשמה מוקדמת ואישור החברה המארגנת בהתאם לקהל היעד המקצועי של האירוע. להרשמה >>>
כל המבקרים שיירשמו מראש, יקבלו אישור ויגיעו לתערוכה, ישתתפו גם בהגרלת חופשות ברשת מלונות דן, שתיערך במהלך שני ימי התערוכה.
לאחר חודשים של תכנון והפקה, ההכנות נכנסות לישורת האחרונה. ביום שלישי ייפתחו שערי ניו-טק 2026, ואנו מצפים לפגוש את אלפי המבקרים שכבר נרשמו ואושרו להשתתפות.
נתראה בניו-טק 2026!





















