חדשות היום

27/12/09 בינת יישום מערכות הקימה תשתיות תקשורת לחדר שרתים חדש בבניין בנק ישראל בירושלים

חברת בינת יישום מערכות, מקבוצת רד-בינת, השלימה פרויקט להקמת תשתיות תקשורת עבור חדר שרתים חדש בבניין בנק ישראל הראשי בירושלים.

חדר השרתים הוקם כגיבוי למערכות השרתים הקיימות כיום בבנק, אשר תומכות ומכילות מידע קריטי, וזאת על מנת לאפשר את המשך תפקודו של הבנק בשעת חירום  ללא הפרעות.

במסגרת הפרויקט ביצעה בינת יישום פריסה של סיבים אופטיים וקווי נחושת.  בנוסף, במסגרת החוזה תספק בינת יישום לבנק ישראל שירות עבור התשתיות שהותקנו לפרק זמן של שלוש שנים.

במקביל, זכתה בינת יישום גם במכרז ‘קבלן הבית’ של בנק ישראל לנושא תשתיות פסיביות שוטפות, במסגרתו תספק ותתקין לבנק תשתיות נוספות על פי דרישה במהלך השנתיים הקרובות.

מאיר בן-צור, מנכ”ל בינת יישום מערכות: “שמחנו לעבוד עם אנשי בנק ישראל בפרויקט חשוב וחיוני זה. הקמת מערכת התשתיות התנהלה תחת לוחות זמנים קשוחים במיוחד, עקב הצורך להקים במהירות מערך איכותי עבור מערכות המאחסנות מידע רגיש. בנוסף, כל התשתיות שהותקנו הן המתקדמות הקיימות היום בשוק, ויאפשרו לבנק ישראל תמיכה בקצבים מהירים של העברת מידע בקצב , של עד 10 ג’יגה לשרתים. בנוסף, בחר הבנק בבינת יישום מערכות כ”קבלן הבית” בתחום תשתיות התקשורת הפסיבית השוטפות.

תגובות סגורות