חדשות היום

27/12/09 החברות STMicroelectronics ו–ARM משתפות פעולה בהפעלת מערכות הבידור הביתיות של הדור הבא

חברת ST מאמצת את המעבד Cortex–A9 לאספקת מערכות SoC

בעלות ביצועים גבוהים, לחוויה מורחבת לצרכני HDTV
STMicroelectronics, החברה המובילה ליצור השבבים ו-  ,ARMמובילה בפיתוח פתרונות IP (קניין רוחני) טכנולוגיים לתעשיית האלקטרוניקה, הכריזו כי ST אימצה את המעבד
Cortex TM–A9 MPCore TM ARM ®, נוסף על המעבד הגרפי Mali ®–400, עבור המעגלים המשולבים של מערכות על שבב (SoC), המשמשים בממירים ובטלוויזיה דיגיטלית.

המעבד Cortex–A9 MPCore מספק ל–ST את הביצועים הגבוהים הניתנים לשדרוג, שנדרשים כדי לאפשר את רוחב הפס ותכני השידור ברוחב הפס הגבוה, המועברים כיום לבתים, במקביל לשיפור משמעותי של נצילות ההספק, בהשוואה לפתרונות חלופיים. אימוץ הטכנולוגיה של ARM מאפשר ל–ST להתבסס על הניסיון שצברה במהלך פיתוח מערכות SoC עם המעבד המוצלח שלה, ST–40, וכוונתה של החברה לבסס את טווח מערכות SOC ל–HDTV בדור הבא שלה, על הטכנולוגיה של ARM.

אימוץ המעבד Cortex–A9 MPCore עבור שוקי הבידור הביתי, מאפשר ל- ST גישה מקיפה ומתרחבת למערכות תוכנה הפועלת סביב המעבד Cortex–A9 MPCore, כולל טכנולוגיית Flash ® של Adobe ® ודפדפני רשת מתקדמים כדוגמת Opera, כדי לספק ביצועי מולטימדיה מרתקים.

חברת ST רכשה גם רישיון שימוש בטכנולוגיה של יחידת העיבוד הגרפי (GPU) שניתנת לשדרוג, בריבוי ליבות, Mali–400 MP של ARM, כדי לעמוד בדרישה הגוברת לממשקי משתמש גרפיים חדשים ומרתקים ובדרישות שיעמידו השירותים מבוססי הרשת, שהתחכום שלהם עולה בהתמדה. יחידת GPU של Mali–400 מאפשרת ל–ST לספק ממשקי משתמש תלת ממדיים
ל–1080 p התואמים לממשק API OpenGL ES 2.0 (ממשק תכנות יישומים) של Khronos, ומסייעת באספקת הרכב של גרפיקה ווידיאו, שפועל באופן חלק, להשגת חווית המשתמש הטובה ביותר שאפשר מהגאות הבאה של שירותים אינטראקטיביים מבוססי הרשת, שתגיע אלינו.

תגובות סגורות