חדשות היום

13/01/10 לראשונה בעולם Haier חושפת ב – CES מסך טלוויזיה אלחוטי לגמרי

ללא חיבור לחשמל או מקור וידאו

“No-Tail TV”

 Haier יצרנית מוצרי החשמל הרביעית בגודלה בעולם חושפת בתערוכת CES שבלאס ווגאס לראשונה בעולם מסך טלוויזיה ללא כבלים. המסך מגיע ללא צורך בחיבור כבל חשמל, כבל למקור וידאו או כבל רשת. מדובר במסך אלחוטי לגמרי אשר מקבל את מקור הכוח שלו ממשדר אלחוטי מרוחק. זו הפעם הראשונה שבה ספק כוח חשמלי אלחוטי משולב בתעשיית המסכים בהצלחה

כמו כן, משדרת טכנולוגיית ה- Wireless Home Digital Interface) WHDI) אות בין מסך ה – LCD לבין ציוד הוידאו ללא פגיעה באיכות ה- HD. המשדר מסוגל לשדר ב- 1080p, 1080i, 720p ואותות HD נוספים בפס של 5GHZ, שהינה האיכות הגבוהה ביותר הקיימת כיום בשוק בה ניתן לשדר באופן אפקטיבי במרחק של מעל ל-30 מטר. בנוסף לכך מאפשר המשדר שידור אותות דרך הקירות, כך שאין צורך בקדיחה והתאמה מיותרת. מהירות השידור אינה נפגעת והשידור מתעכב בפחות ממילי שנייה. את טכנולוגית ה – wireless HD מספקת חברת הסטארט-אפ הישראלית אמימון בהסכם שיתוף פעולה בין החברות.

בנוסף, על מנת לאפשר צפייה בכמה חדרים בבית מאותו DVD, מאפשרת הטכנולוגיה שידור אותות למספר טלוויזיות בעת ובעונה אחת בעזרת מקלט אות. כלומר, ניתן לשדר תוכן מסוים אל מספר טלוויזיות הנמצאות בחדרים נפרדים בתוך הבית, ואין צורך לצייד כל טלוויזיה במכשיר DVD נפרד.

ירון צפדיה סמנכ”ל ניופאן ומנהל Haier  בישראל מציין כי פיתוח טכנולוגיה זו לא רק מוביל את המגמות השוררות בתעשיית הטלוויזיות, אלא גם משחק תפקיד מהותי בתעשיית האלקטרוניקה הצרכנית וכן בתחומים נוספים. פיתוח זה מבטא את יכולת החדשנות של Haier ואת כוח היצירה והחדשנות הסיני. Haier הוא לא רק המותג המוביל בסין אלא גם מוביל בתעשיית הטלוויזיות העולמית. אנו מתכוונים להשיק את המסך בישראל ברגע שתצא הגרסה המסחרית שלו, הוסיף צפדיה. 

 

תגובות סגורות