חדשות היום

יום עיון של חברת ARM / KEIL

יום העיון השנתי של חברות ARM ופיניקס טכנולוגיות התקיים ב –9.2.10 במלון דן אכדיה. ביום העיון השתתפו כ- 150 מהנדסים שייצגו 90 חברות שונות העוסקות בפיתוח מוצרים מבוססי מיקרו מעבדים.
את יום העיון פתחה שרון גלבר, מנהלת תחום כלי הפיתוח בחברת פיניקס טכנולוגיות. בדבריה התייחסה שרון לתמיכה הרחבה שמספקת פיניקס לכלי הפיתוח של ARM ו– KEIL. התמיכה מתחילה משלב אבליואציית המעבד או המיקרוקונטרולר, נמשכת בשלב המכירה וממשיכה לאורך כל חיי המוצר. התמיכה כוללת תמיכה לוגיסטית, אדמינסטרטיבית וטכנית. בנוסף מקיימת פיניקס טכנולוגיות קורסים טכניים, ימי עיון וסמינרים. שרון הסבירה כי ל– ARM שתי קבוצות כלים: הקבוצה הראשונה הם הכלים הקלאסיים ממשפחת ה-RealView  שמיועדים לחברות המפתחות רכיבים. הקבוצה השניה הם כלי KEIL המיועדים למשתמשי הרכיבים.
אלכס שוורץ, מהנדס התמיכה הטכנית בתחום כלי הפיתוח, הציג חלק מהכלים. אלכס הדגיש את הייחוד של חברת ARM / KEIL  מעצם היותה המפתחת של ארכיטקטורת המעבדים השונים והמפתחת של כלי הפיתוח עבורם.
קלאוס קוסינצ’קי, מנהל טכני בחברת ARM / KEIL, העביר מספר הרצאות שלוו בהדגמות על הכלים. קלאוס דיבר על המגמה למעבר משימוש במעבדים בעלי 8 סיביות למעבדים בעלי 32 סיביות. הוא אמר כי מעבדים מבוססי ליבת ARM הינם הבחירה הראשונה של מפתחי המערכות וכי מספר גדול מאד של חברות מובילות בתחום המעבדים כבר עברו לשימוש בליבת ARM. כמו כן, הדגיש קלאוס את היתרונות הרבים של כלי הפיתוח של ARM / KEIL והדגימם בפני המשתתפים.

תגובות סגורות