חדשות היום

Comverse ונטקום הנורווגית מציעות תא קולי ויזואלי על מכשירי סוני אריקסון

קומברס, ספקית מובילה של תוכנה ומערכות לבילינג ולשירותי תקשורת ומולטימדיה עשירים, הודיעה כי נטקום (NetCom) ספק סלולרי מוביל בנורווגיה, שהוא חלק מקבוצת TeliaSonera, יהיה הראשון בעולם להציע שירותי תא קולי ויזואלי (Visual Voicemail) על מכשירי סוני-אריקסון. פתרון התא הקולי הויזואלי הוא של קומברס.

התא הקולי הויזואלי של קומברס מבצע מהפכה בחוויית התא הקולי, באמצעות תיבת הודעות נכנסות עשירה במידע, המאפשרת למשתמשים לנהל את ההודעות שלהם. השירות הושק על ידי מפעילים ברחבי העולם על יותר מ- 50 סוגי מכשירי סלולרי. בעקבות ההשקה, מפעילים רבים מדווחים על עליה של 30% עד 50% בהכנסה הממוצעת פר לקוח (ARPU) משירותי תא קולי.
קומברס הודיעה באוקטובר האחרון על שיתוף פעולה עם סוני-אריקסון לאספקת תא קולי ויזואלי. עם ההשקה הראשונה כעת בנורווגיה, יכולה סוני-אריקסון לתמוך בשירות עבור מיליוני משתמשים ברחבי העולם.

שירות התא הקולי הויזואלי מגביר את השימוש בשירותי תא קולי וההכנסות מהם עבור יותר מ- 40 מפעילים ברחבי העולם. דרור בין, נשיא חטיבת המכירות בקומברס, אמר כי “חלק אינטגרלי מהמובילות של קומברס היא שיתוף פעולה עם יצרני מכשירים מובילים, כמו סוני-אריקסון, כדי לאפשר את חוויית התא הקולי הויזואלי הטובה ביותר עבור המספר הגדול ביותר של אנשים”.
פתרון התא הקולי הויזואלי של קומברס הוא חלק מ- Comverse HUB – חבילת שירותי הערך המוסף של קומברס שכוללים: קול, מסג’ינג, אינטרנט נייד ופרסום נייד. Comverse HUB היא מסגרת סינרגטית שמאפשרת למפעילים לשפר את ביצועיהם העסקיים ולבסס את מעמדם בשוק.

תגובות סגורות