חדשות היום

Microsoft משיקה אתר מידע לפתרון ה- ERP שלה בישראל

מיקרוסופט מרחיבה את פעילות האון ליין שלה עם המגזר העסקי ומשיקה אתר אינטרנט המתמקד בפתרון ה- ERP שלה, Dynamics AX, שהושק לאחרונה בישראל. האתר מיועד למקבלי החלטות בארגונים, למנהלי ה- IT, ולעובדים בתחומי מערכות המידע במגזר הארגוני.

האתר כולל: ריכוז של משאבים ומידע אודות פתרון ה- ERP של מיקרוסופט; לוח אירועים וכנסים המיועדים לאנשי המחשוב במגזר הארגוני; הדגמות מצולמות של הפתרון; סיפורי לקוחות בהם מתוארים פרויקטים מובילים; והפנייה לשותפים ויועצים מקומיים המתמחים בהטמעת הפתרון.
בנוסף, האתר החדש כולל גם קישורים למקורות ידע לא פורמאליים, כדוגמת: בלוג Dynamics Cafe של מיקרוסופט ישראל, וקבוצות דיון בהשתתפות מומחים ממיקרוסופט ומהתעשייה, שבאמצעותם ניתן להתעדכן בחידושים מבית מיקרוסופט ולקבל ייעוץ ותמיכה במוצרי החברה.

זיוה חייט, מנהלת קבוצת הפתרונות העסקיים במיקרוסופט ישראל: “עולם ה- ERP הינו עולם דינמי המחייב התמחות במגוון רחב של נושאים ודיסיפלינות. מטרת האתר החדש היא לשמש לקהילת מומחי ה- IT מרכז ידע אחד הכולל את המידע הרלוונטי שיש למיקרוסופט ישראל להציע, ולאפשר להם אמצעי נוסף לגישה למידע וידע הקיימים בתחום.”

תגובות סגורות