חדשות היום

Omnitech נבחרה למפיצה של מוצרי SyferLock האמריקנית

אומניטק וחברת SyferLock האמריקאית, חתמו על הסכם שיתוף פעולה במסגרתו תהיה אומניטק המפיצה הראשית בישראל של מוצרי הדור הבא בתחום ה- OTP (סיסמה חד פעמית) של החברה האמריקנית. תחזית המכירות של מוצרי SyferLock בארץ הוא 7-8 מיליון ש”ח לשלוש שנים.

מוצרי SyferLock מהווים פריצת דרך בתחומי אבטחת סיסמאות לגישה מרחוק למערכות ארגוניות (SSL VPN), למערכות SaaS (תוכנה כשירות), ולאתרי אינטרנט.
פתרונות ה- OTP של החברה הם היעילים והכלכליים בשוק, ומשווקים כסל מוצרי GRID מוגני פטנטים עולמיים, ומאפשרים גישה פשוטה ומאובטחת יותר לנתונים. זאת, תוך שימוש בסיסמה הקבועה של המשתמש והעברתה ברשת כסיסמה חד-פעמית שתקפה מספר דקות, ללא כל צורך בהתקנת תוכנה בציוד קצה כלשהוא, או בשימוש באביזר נוסף כגון TOKEN שעלותו יקרה ועליו להיות צמוד למשתמש בכל עת, או SMS שיכול להתעכב וכרוך בתשלום עבור כל שליחה.

מבין מוצרי GridOne :SyferLock – סיסמה חד פעמית מאובטחת לכניסת גולשים או מנוייםלאתרי B2C מכל מכשיר שמאפשר גלישה ברשת; GridGuard – סיסמה חד פעמית לגישה מאובטחת של עובדים מרחוק למערכות ארגוניות; GridATM – פתרון לסיסמה חד פעמית מאובטחת לכניסת לקוחות למכונות בנק אוטומאטיות, תוך מניעה מוחלטת של אפשרות לגניבת סיסמא באמצעות “הצצה”.
לדברי איציק אלדר, מנכ”ל CMI נציגת SyferLock בישראל, “אנחנו שמחים על ההזדמנות לעבודה משותפת עם אומניטק שמעורבת בכל מגזרי השוק בארץ, ומשוכנעים בתרומתה להכללתה של ישראל על מפת הפעילות הבינלאומית של SyferLock”. אלדר מוסיף כי “מוצרי SyferLock מספקים לשוק הרחב ערך אמיתי רב באבטחת גישה, עמידה בתנאי רגולציה בינלאומיים (כגון (SOX, Basel II, HIPPA, PCI תוך קלות ופשטות תפעול ללא תחרות.”
אודי וינטראוב, מנכ”ל אומניטק, אומר כי הוספת מוצרי SyferLock למערך המוצרים והפתרונות המופצים על ידי החברה, היא חלק מאסטרטגיה להרחבת סל המוצרים בכלל ותוכנות בפרט.

תגובות סגורות