חדשות היום

08/04/10 החברה לשיתוף תכנים חדשניים QLIPSO רוכשת את אתר תכני הווידיאו VEOH

 – עשרות מיליוני צופים בתכני VEOH יוכלו ליהנות בקרוב מהגישה לווידאו חברתי, כולל שיתוף בצפייה בתקשורת חיה הידודית (אינטראקטיבית) על ידי מצלמות ברשת אינטרנט, באווטארים מונפשים תלת-ממדיים, בצ’אטים קוליים ובמדיה חברתית אחרת.

ירושלים, 8 באפריל 2010 /PRNewswire/ – – QLIPSO     (http://www.qlipso.com/), פלטפורמה חברתית עתירת מאפיינים לשיתוף תכנים מרובה-משתתפים עם אווטארים בתלת מימד, עם מצלמות רשת ועם תקשורת קולית, הודיעה היום על רכישת כל המניות של VEOH ( http://www.veoh.com/ ), חברת טלוויזיה באינטרנט המספקת שירותים של תכניות וידיאו באיכות של שידור טלוויזיה. הרכישה תאפשר לממשק החברתי ההידודי הייחודי לשיתוף מדיה מסנכרנת של QLIPSO, להתחבר לספריית התוכן של VEOH, המכילה יותר ממיליון סרטי וידיאו, מופעי TV, משחקים מקוונים ותכנים הידודיים אחרים, וכן לרשום לזכותה עשרות מיליוני כניסות של משתמשי VEOH  פעילים מדי חודש. QLIPSO נתמכת על ידי קרן הון הסיכון המובילה בישראל,JVP (ג’רוזלם ונצ’ר פרטנרס, (http://www.jvpvc.com/).

פרטי העסקה לא פורסמו.

הרכישה של נכסי VEOH על ידי QLIPSO מבשרת שינוי מהותי באופי הצריכה המשתנה של תקשורת מקוונת, כשמשתמשים עוברים מהפך מחוויה של צפייה אינדיבידואלית, לכיוון של חוויה חברתית משותפת מרובת פלטפורמות, בעלות ממשק זהה לכל משתמש.

העסקה גורמת למעבר מיידי של QLIPSO, מהשלב המוקדם שלה של חברת סטארט אפ המפעילה טכנולוגיה טרום הפקת רווחים, לחברת הייטק עתירת מדיה, המסוגלת להציע ערך מוסף ראשון במעלה למפרסמים פרסום מקוון. לקידום ופישוט התהליכים הקשורים בפרסום, חברה QLIPSO גם ל- Outrigger Media בניו-יורק לשם מכירת פרסום ישירה.

“על ידי שילוב המאפיינים של QLIPSO ושל VEOH, אנו מנצלים את המיטב שבמשחקים המקוונים החברתיים רבי המשתתפים ומתאימים את הכול לתכנים הדיגיטליים של המגמות השולטות בתחום המוזיקה והווידיאו, למען קהלי הזרם המרכזי” – אומר יון גולדמן, המנכ”ל של QLIPSO. “פירושו של דבר לא רק התנסות אדירה של משתמשים, אלא גם שיפור משמעותי בקהלי היעד של המפרסמים.”

QLIPSO  מאפשרת למשתמשים להזדהות באמצעות אווטארים תלת ממדיים מונפשים, מצלמות רשת או סמלילים של פייסבוק, יחד עם מאפיינים אחרים של רשת חברתית, כגון וידיאו, צ’אט קולי או כתוב, כאשר הגישה לכולם היא באמצעות אותו ממשק, דבר המאפשר למשתמש לצפות בתכנים המקוונים ובו בזמן לראות זה את זה ולשוחח זה עם זה. הפלטפורמה של QLIPSO, הנגישה בשלמותה דרך הדפדפן של הרשת, הופכת את חוויית הצריכה של מדיה באינטרנט לחוויה חברתית משותפת, הן בצורה בלתי מסונכרנת וכן באופן חי, יחד עם בני משפחה וידידים.

QLIPSOתומכת בכל צורות המדיה המבוססת על FLASH, כולל וידיאו, מוזיקה, משחקים, מצגות, סדרות של שקופיות, סמלים גראפיים וכל תוכן ספרתי אחר מכל אתר אינטרנט, המשתמש בנגן מדיה נייד ייחודי של QLIPSO. QLIPSO מסוגלת להתחבר גם לתכנים של פייסבוק ומאפשרת בכך למשתמשים שיתוף קבצים בקלות עם חבריהם וקיום צ’אט ביניהם על קטעי הווידיאו שבהם הם צופים, בלי הצורך ליצירת פרופיל מקוון.

 בעלי אתרים מורשים אחרים יוכלו אף הם לכלול את התכונות של QLIPSO באתרים שלהם.

לפני רכישת נכסיה על ידי QLIPSO, הייתה VEOH אתר מוכר ומבוסס שנוסד בשנת 2004, עם מיליוני מבקרים מדי חודש, והיא גייסה כ-70 מיליון דולר ארה”ב מהון סיכון ומהשקעות במדיה. כחלק מהעסקה, מנהלים בכירים של VEOH יסייעו בעיצוב דמותה החדשה של QLIPSO.

  “אנו נלהבים מההזדמנות לסייע ל-QLIPSO, בן הטיפוחים של JVP Media Studio, בצעד אסטרטגי חשוב זה” – אמר אראל מרגלית, מייסד JVP והשותף הבכיר של הקרן. “עדיין חסרה הגישה המשמעותית החברתית של הזרם המרכזי לשיתוף תכנים מקוונים, הדומה לצורה אשר בה צורכים אנשים תכנים שלא באופן מקוון. אנו מאמינים, כי העסקה הזאת עונה על הצורך הזה, מאחר שהיא נותנת בידי המשתמשים את האמצעי של חיברות סביב התכנים המועדפים עליהם, באווירה חברתית רגועה.”

 

 

תגובות סגורות