חדשות היום

21/04/10 ניופאן טלקום נכנסת לתחום האנדרואיד מרקט יוזמת שיתוף פעולה עם ZAP ו- REST

בהמשך יושקו אפליקציות של אתרים מובילים נוספים

ניופאן טלקום, משווקת מכשירי HTC בישראל יזמה מהלך שיווקי  לפיתוח האנדרואיד מרקט (חנות האפליקציות של גוגל) והחלה בשיתוף פעולה עם מספר חברות מובילות במשק הישראלי להשקת אפליקציות ישראליות.

במסגרת שיתוף הפעולה חברה ניופאן לחברות Zap ו-Rest  מבית קבוצת דפי זהב, ולמפתח הישראלי כפיר גולדמן שחתום על מרבית האפליקציות הישראליות הקיימות ב-Android Market על מנת לפתח אפליקציות לאתרים.

אנדרואיד מרקט (Android Market) הוא שירות מקוון המאפשר למשתמשי מכשירי האנדרואיד – טלפונים חכמים, ושאר ניידים אחרים המריצים את מערכת ההפעלה אנדרואיד, להוריד ולהתקין במכשירם מגוון גדול של יישומים בתשלום ובחינם. ה-Android Market מכיל כ- 42,000 יישומים זמינים להורדה, וסקרים רבים מראים עלייה חדה במספר היישומים החדשים המתווספים מדי יום. 

לדברי דודי פופוביץ’ מנהל מותג HTC בניופאן טלקום : חברת Zap הבינה את הפוטנציאל הטמון בפלטפורמת האנדרואיד והיא החלוצה מבין החברות הישראליות שנרתמה למהלך. ניופאן טלקום והמפתח כפיר גולדמן שוקדים בימים אלו על אפליקציות ייעודיות נוספות שיושקו בקרוב לאנדרואיד מרקט עם אתרים מובילים להם הוצא שיתוף הפעולה. המטרה היא להשיק כמה שיותר אפליקציות על מנת להעניק ערך מוסף לצרכן הישראלי, הוסיף פופוביץ’.

איתן זינגר, מנכ”ל zap ו-rest, מסר כי “zap ו- rest הן שתי פעילויות שונות, שהקו המחבר ביניהן הוא הערך העצום שהן נותנות לצרכן והחיוניות לזמינות לכל משתמש, בכל שעה ובכל מקום. כחלק מאסטרטגיה זו, פותחו הן ל-  zap והן ל- rest אפליקציות סלולאריות בכל מערכות ההפעלה וכן שירות חיפוש מחיר וחיפוש בית עסק, באמצעות SMS למספר 2580. חדשנות המוצר היא ערך עליון בתחומים בהם אנו עוסקים, לכן אפליקציה חדשנית למכשירי האנדרואיד היא המשך טבעי לכל מה שאנו עושים על גבי האינטרנט”.

אפליקציית ZAP תאפשר לגולשים שמורידים אותה למכשירים התומכים במערכת האנדרואיד של גוגל גישה נוחה וידידותית להשוואת המחירים למגוון המוצרים המופיעים בזאפ , מעקב אחר מוצרים נבחרים, קריאת חוות דעת על מוצרים וחנויות ועוד.

אפליקציית REST תאפשר לגולשים שמורידים אותה למכשירים לקבל מידע על מגוון רחב של מסעדות, הזמנת מקומות ועוד.

תגובות סגורות