חדשות היום

10/05/10 KLA-Tencor ישראל : קו יצור נוסף יועתק מארה”ב למגדל העמק

תקלוט עשרות עובדים חדשים על פי הערכה, היקף המשלוחים לחו”ל יחצה את המיליארד ₪ עד סוף 2010

חברת קלא טנכור (KLA-Tencor ) ישראל מוסיפה להרחיב את פעילותה בארץ. החברה הנמנית על אחת מחברות הבת של הקונצרן האמריקאי KLA-Tencor , מדווחת כי הנהלת הקונצרן האמריקאי החליטה להעתיק קו מוצר נוסף מארה”ב למגדל העמק. קו זה עתיד להתווסף לקו ייצור שנחנך בימים אלה על ידי בכירי התאגיד האמריקאי שהגיעו לביקור בישראל. קו המוצר החדש כולל מערכות מאפשרות מדידה ובקרה של איכות השכבות  והמידה הקריטית בתהליך הליטוגרפיה על פרוסות הסיליקון. יעקב זליקוביץ, סגן נשיא לתפעול בקלא טנכור ישראל, מסר כי מדובר בהעתקת קו מוצר שני בתוך שנה. בהעתקת הקו הראשון גייסה החברה בישראל כחמישים מהנדסים ובימים אלה החלה החברה בגיוס של עשרים עובדים נוספים אשר יהוו את גרעין ההקמה לקו החדש – מרביתם יועסקו בשלב הראשון בארה”ב לצורך השתלמויות מקצועיות והעתקת הקו לישראל.

לדברי עופר גרינברגר, נשיא החברה בישראל, ביקור המשלחת של בכירי הקונצרן מארה”ב, נועדה, בין השאר, לבחון את המשך הרחבת הפעילות  בארץ, וזאת לנוכח ההישגים העקביים של החברה המקומית.

KLA-TENCOR ישראל, נחשבת לספק המוביל של ציוד הוני לבקרת תהליך לתעשית הסמיקונדקטור. בין לקוחותיה הבולטים ניתן למצוא את יצרניות מוליכים למחצה כגון: אינטל, סמסונג TSMC י.ב.מ טושיבה ועוד. החברה בישראל פועלת, מפארק התעשייה רמת גבריאל במגדל העמק ומעסיקה כ-250 עובדים, מרביתם מהנדסי תוכנה, אופטיקה, אלקטרוניקה ומכונות.     

 

תגובות סגורות