חדשות היום

28/06/10 חברת EIM זכתה במקום הראשון בעולם כמפיצת מוצרי NEXCOM

חברת הטכנולוגיה הישראלית EIM, זכתה בימים אלו בתואר המפיצה הגדולה ביותר של מוצרי NEXCOM בעולם לשנת 2009. אות ההוקרה הוענק לנציג החברה, איתן קורן, סמנכ”ל מכירות Embedded  בחטיבת המחשוב בביקורו בסין בחודש יוני 2010.

חברתNEXCOM  המתמחה בפיתוח וייצור פתרונות לעולם ה  Embedded בתחומי מערכות משונעות – לוחות מחשב, מערכות בתחום התקשורת, מערכות בתחום הרפואי ועוד,  אירחה בכנס למעלה מ- 200 נציגים ממשרדיה בכל רחבי העולם המפיצים את מוצריה. החברה, עורכת מדי שנה דירוג בקרב מפיציה ברחבי תבל ומציגה אותו בכנס השנתי אותו היא עורכת.

לדבריו של איתן קורן, סמנכ”ל  מכירות Embedded בחטיבת המחשוב בEIM “למרות ששנת 2009 הייתה שנה לא פשוטה מבחינת המכירות, הצלחנו לעמוד ביעדים שהצבנו לעצמנו וגברנו על מדינות מתועשות ומפותחות אחרות בפלח השוק הזה. אנו גאים להיות הראשונים בעולם ומקווים כי נמשיך בשיתוף הפעולה עם NEXCOM  עוד שנים ארוכות”

עוד הוסיף קורן: “אנו דוגלים בקשר אישי עם כל אחד מלקוחותינו והדבר הוכיח את עצמו גם בשנה שהייתה מהקשות שחווה המשק הישראלי. המשכנו למכור  מתוך ידיעה כי המערכות איכותיות מאד מותאמות לצרכים ויעשו את העבודה בצורה הטובה ביותר.”

קבוצת EIM הינה אחת מחברות הפיתוח, ההנדסה והאינטגרציה מהמובילות בישראל.

המעניקה ללקוחותיה פתרונות, כלים ושירותים מקצועיים משולבים ומורכבים טכנולוגית, תוך מענה לצרכים הדינאמיים בתחומי O.E.M COMPUTING , IT, STORAGE, EMBEDDED COMPUTING, הנדסת מערכות אלקטרוניות צבאיות הכוללות חיווט, RF, אופטיקה ומחשוב והרכבתם כולל TURN-KEY מלא. חברה ממוקמת באיזור התעשיה קריית מטלון בפתח תקווה ולה סניף צפוני באיזור התעשיה בעכו.

 

תגובות סגורות