אלקטל-לוסנט מעלה את הרף לתעבורת נתונים בסיבים אופטיים עם פיתרון ה-G100 הראשון בטכנולוגיית "Next-Generation Coherent"

הפיתרון תומך בהעברת 100,000 קבצי 3MP תוך 60 שניות

הזרמה בשידור חי של 15,000 ערוצי HDTV בו-זמנית

אלקטל-לוסנט הכריזה על השקה מסחרית ראשונה של ממשקי 100 ג’יגביט(100G) ברשתות אופטיות שהיא מציעה ללקוחותיה  על בסיס טכנולוגיית “Next Generation Coherent”.

בהכרזה זו סוחפת אלקטל-לוסנט את השוק לעידן פריסות מסחריות של טכנולוגיית Next Generation Coherent של 100 ג’יגהביט.

טכנולוגיית Next Generation Coherent נועדה להתמודד עם הדרישות הגדלות לרוחב פס לצורך הרצת יישומי וידיאו, יישומי אינטרנט, שיתוף קבצים וסרטי High Definition, והינה טכנולוגיה המאפשרת שרידות חסרת תקדים לשיבושי תעבורת נתונים שקיימת לעיתים  ברשתות אופטיות.

הפיתרון מאפשר קצב העברת נתונים של G100 בכל אורך גל ותומך למשל בהעברת 100,000 קבצי 3MP תוך 60 שניות או הזרמה בשידור חי של 15,000 ערוצי HDTV בו-זמנית.

טכנולוגיית Next Generation Coherent מאפשרת יכולת מעבר נתונים למרחק ארוך יותר תוך פישוט מורכבות הרשת והפחתת עלויות תפעוליות וצריכת חשמל. בנוסף, טכנולוגיית Next Generation Coherent מספקת תאימות חסרת תקדים בין תשתית ה-G100 לבין תשתיות תעבורה איטיות יותר (כגון G10 ו-G40).

כל התכונות הללו הופכות את הפיתרון הראשון מסוגו שמציעה אלקטל-לוסנט לתעשייה לפיתרון האידיאלי לחברות תקשורת השואפות להגן על השקעתן באמצעות הרחבת שדרת הרשת ורשתות מטרו מ-G10 ל-G40 ול-G100 ללא פגיעה בביצועים, או מחפשות פלטפורמה חסכונית לפריסות חדשות של רשתות אופטיות.

טכנולוגיה זו, הזמינה כיום במתג 1830 Photonic Service Switch (PSS), ממנפת את הפיתוחים החדשים של Bell Labs, זרוע המחקר של אלקטל-לוסנט ופיתוחים נוספים ברשתות אופטיות שנעשו באלקטל-לוסנט, ניתנת גם לפריסה בכל פלטפורמות ה-DWDM (Dense Wavelength Division Multiplexing) של אלקטל-לוסנט.

פיתרון ה-G100 של הדור הבא גם ממלא תפקיד מרכזי בארכיטקטורת High Leverage Network™ (HLN) של אלקטל-לוסנט על מנת לסייע לספקי שירותים לבדל את חוויית השירות שהם מציעים למשתמשים תוך הפחתת עלות הבעלות הכוללת.

במקביל, Softbank Telecom בחרה ב-1830 PSS של אלקטל-לוסנט לשדרוג שדרת הרשת שלה. פעולת המתג מומחשת בתערוכת Interop Tokyo 2010, שבה אלקטל-לוסנט משתפת פעולה עם Softbank telecom באספקת תשתית הרשת הנושאת את תעבורת הנתונים לאירוע. בנוסף, טכנולוגיית Net Generation Coherent של אלקטל-לוסנט כבר נבדקה בהצלחה אצל לקוחות Tier 1 ברחבי העולם, לרבות בחברת Telefonica.

תגובות סגורות