Red Hat ו- Cisco מחזקות את שיתוף הפעולה באמצעות אינטגרציה של טכנולוגיות וירטואליזציה

החברות יעבדו יחדיו כדי לבצע אינטגרציה בין ה- Cisco VN-Link לבין ה- RED HAT Enterprise Virtualization של רד האט, במטרה לספק ללקוחות מרכזי הנתונים עלויות אחזקה נמוכות יותר, ביצועים גבוהים יותר והחזר גבוה יותר על ההשקעה

רד האט, הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח, המשווקת בישראל על ידי חטיבת המוצרים של המטריקס, הכריזה יחד עם סיסקו, מובילה עולמית בעולם התקשורת, על הרחבת שיתוף הפעולה בין החברות בתחום הוירטואליזציה. החברות יבצעו אינטגרציה בין טכנולוגיית ה-
(Virtual Network Link (VN-Link של סיסקו ופתרון ה- Red Hat Enterprise Virtualization.

באמצעות האינטגרציה, לקוחות רד האט וסיסקו יזכו להזדמנות להשיג ביצועים גבוהים יותר, שקיפות ושליטה גדולות יותר לגבי הרשת, והפחתה בעלויות האחזקה של מרכזי המידע הוירטואליים שלהם.

במטרה לקדם פשטות בהפעלת מרכזי מידע וירטואליים, רד האט וסיסקו יבצעו אינטגרציה של כרטיס הממשק הוירטואלי המאוחד של סיסקו יחד עם ה- (Kernel-Based Virtual Machine (KVM הכלול ב- RED HAT Enterprise Virtualization. שילוב זה יוצר תשתית רשת לוגית שתסייע לספק שקיפות מלאה, שליטה ואמינות – ללא הקרבה של ביצועים. טכנולוגיית ה- VP-Link מבצעת אוטומציה של מעבר בין שירותי רשת ואחסון, כך שניתן לעקוב אחר המכונה הוירטואלית תוך כדי התנועה בתוך מרכז המידע. הדבר מסייע להבטיח שמירה על מדיניות לרוחב כל השרתים – פיסיים ווירטואליים.

“בעזרת האינטגרציה ההדוקה הזו בין מערכת המחשוב המאוחדת של סיסקו ופתרון הוירטואליזציה של רד האט, אנו מציעים ללקוחותינו המשותפים ביצועים וירטואליים משופרים”, אמר בראיין סטיבנס, סמנכ”ל טכנולוגיות ברד האט. “היום, רד האט הופכת לספקית הלינוקס הראשונה אשר מציעה פתרון משולב VN-Link יחד עם סיסקו. בכך אנו מציינים צעד חשוב נוסף בהובלת עולם הוירטואליזציה והלינוקס”.

תגובות סגורות