18/07/10 קו חדש של מצלמות אבטחה תרמיות מבית “אופגל” הושק במעמד שר התמ”ת פואד בן אליעזר בתערוכת

חברת אופגל מכרמיאל המייצרת מוצרי הדמיה תרמית לשווקים אזרחיים, הציגה בפני באי התערוכה  SECURITY ISRAEL שהתקיימה החודש בגני התערוכה בת”א את קו מצלמות האבטחה התרמיות שלה. בין היתר הוצגה מצלמה  תרמית זעירה הפועלת בטכנולוגית Shutterless, ומצלמות נוספות מהמתקדמות ביותר בעולם למשימות אבטחה. מהנדסי אופגל הציגו לשר התמ”ת פואד בן אליעזר את מצלמות האבטחה המיועדות לתצפית ביום ובלילה ומאפשרות גילוי איומים מטווח רחוק.

התכונות היחודיות של מצלמות אופגל, מאפשרות תצפית גם בתנאי מזג אויר קשה וערפילי וגם בתנאים של אבק ועשן ובכך מהוות אמצעי עזר חיונים לשימושים אזרחיים .

אופגל פועלת בשוק האבטחה במספר אופנים, גם כיצרן של ליבות תרמיות המהוות את “המנוע” של המצלמות, גם כיצרן של פתרונות מותאמי לקוח, וגם כיצרן של מצלמות אבטחה חכמות הנמכרות כמוצרי מדף. לדברי עומר ינאי סמנכ”ל השיווק של אופגל “סדרת המוצרים החדשה מהווה המשך טבעי של פעילות החברה בתחום האבטחה בשנים האחרונות, ומוסיפה יכולות ותכונות שהוגדרו מתוך צרכי הלקוחות שלנו ברחבי העולם”.

בין סדרת המוצגים החדשה: מצלמה תרמית מדגם CompactSecTM המיועדת בעיקר להגנה היקפית, מצלמה משולבת יום/לילה מדגם DualSecTM , המיועדת למגוון אפליקציות בתחום האבטחה ועוד.

 

תגובות סגורות