חדשות היום

אלביט מערכות חושפת בפארנבורו: קוקפיט זכוכית

באמצעות מסך נגיעה HD יוכלו טייסי מטוסי ומסוקי קרב, כמו גם טייסים בטיסות אימון ותובלה, לשלוט על כלי הטייס בלחיצה על המסך ובשילוב עם הקסדה המתקדמת של אלביט

במהלך הסלון האווירי בפארנבורו חושפת אלביט מערכות פיתוח חדשני: קוקפיט זכוכית. תא הטייס הייחודי, אשר ישמש טייסי מטוסי ומסוקי קרב, וכן טייסים בטיסות אימון ותובלה, יאפשר לטייס שליטה נוחה ויעילה על כל יישומי האוויוניקה של כלי הטייס באמצעות מסך נגיעה HD מרכזי, בשילוב עם מערכת התצוגה העילית המתקדמת מתוצרת אלביט מערכות.

המערכת המודולרית, הניתנת להתאמה לפלטפורמות אוויר שונות, כוללת תצוגה ברזולוציה גבוהה במיוחד בטכנולוגיית נגיעה, תוך חיבוריות מלאה עם יישומי וידאו וראיית לילה מתקדמים. יכולת השליטה המודולרית על מערכות המטוס השונות תשפר את ביצועי הטייסים במשימות השונות (כגון: תקיפה, הצלה, אימון וסיוע אווירי) וכן תאפשר חסכון בכח אדם.

חליפת היישומים המשולבים שמכילה מערכת CockpitNG™ מתוצרת אלביט מערכות מציגה לטייס מידע עדכני בזמן-אמת, בתמיכה מלאה של יישומים מבוססי-Windows® ובשילוב מערכות מתקדמות, כגון: מערכת התכת מידע המתקבל מהחיישנים השונים, תיק טיסה אלקטרוני (EFB) “חכם” המוסר לטייס מידע על המערכות החיוניות של כלי הטייס, מפת תלת-מימד (3D) ווידאו, וכן מערכת ניווט אווירית (highway-in-the-sky).

בנוסף, מותקנות בתא הטייס החדשני מבית אלביט תת-מערכות ייעודיות לטיסות אימון, הכוללות יכולות אימון וירטואלית בתמיכה מלאה של מכ”ם וירטואלי, מערכות ל”א וכן מטעד כוונות (targeting pod).

תגובות סגורות