החברה הבת של בואינג, אינסיטו , זכתה בחוזה של חיל הים האמריקני לפיתוח המזל”ט הטקטי “אינטגרטור”

אינסיטו (Insitu), חברה בת בבעלות מלאה של בואינג, הודיעה בסוף השבוע כי זכתה בחוזה של פיקוד מערכות אויר של חיל הים האמריקני לפיתוח וייצור המזל”ט הטקטי “אינטרגטור”.

במסגרת החוזה שנחתם בשותפות עם בואינג, האריס, קורסאייר הנדסה ו-בלאק ראם שרותי הנדסה, תחל חברת אינסיטו את שלב הפיתוח ההנדסי והייצור שיובילו לבנייה וסדרת ניסויים של מערכת ה”אינטגרטור” על פי דרישות החוזה.

“האינטגרטור” אמור לתמוך בשתי הנחות יסוד מבצעיות: הראשונה תקבע את היתכנות מימוש היכולת המבצעית שתוביל לפיתוח 5 מערכות במהלך שנת 2011 והשנייה תתמוך בייצור ראשוני של שתי מערכות, האחת עבור חיל הים האמריקני והשנייה עבור כוחות המארינס. יכולת מבצעית ראשונית של המזל”ט צפויה ברבעון הרביעי של שנת 2013 אז גם יחל שלב הייצור המלא של עד 56 מערכות.

ה”אינטרגטור” מספק למפקדים בשדה הקרב תצפית מודיעין ומעקב בזמן אמת ומסביב לשעון תוך שימוש במערכות אלקטרואופטיות וסנסורים של חברת הוד טכנולוגיות (Hood Technologies); הדמייה ברזולוציה גבוהה באמצעות עורקי נתונים מוצפנים של חברת L-3 ומטעד עם יכולות תקשורת מתקדמות לאבטחת הקשר עם תחנות הקרקע.

מל”ט ה-ScanEagle של חברת אינסיטו משרת את חיל הים האמריקני וכוחות המארינס מאז שנת 2004 וימשיך לתמוך בכוחות ארה”ב ובנות בריתה.

מנהל תוכניות המל”ט בבואינג, ויק סווברג, אמר כי ל-ScanEagle תפקיד חשוב בהגנת הכוחות הלוחמים. החוזה לפיתוח המזל”ט הטקטי הוא צעד גדול קדימה עבור בואינג המרחיבה את נוכחותה בשוק המל”טים.

תגובות סגורות