30/08/10 חברת SAP.P.C החלה בשיווק מוצר SFIC – Shop Floor Interaction Center בישראל

המוצר שפותח בישראל מפשט ומקצר תהליכי הטמעת הדיווחים מרצפת הייצור במודולי הייצור ב – SAP ומוזיל בכך באופן משמעותי את עלויות היישום # אופיר אופטרוניקה מירושלים רכשה את  SFIC תיישם אותו במפעליה בארץ ובחו”ל

חברת SAP.P.C    החלה בשיווק מוצר SFIC – Shop Floor Interaction Center   בישראל. המוצר שפותח בישראל מפשט ומקצר תהליכי הטמעת הדיווחים מרצפת הייצור במודולי הייצור ב – SAP ומוזיל בכך באופן משמעותי את עלויות היישום

מדובר במוצר מיוחד במינו, אשר מאפשר בצורה פשוטה, גמישה ונוחה לעצב את מערך הדיווחים בבמודולי הייצור PP/PP-PI בהתאם לצרכים הספציפיים של הלקוח, ולהרחיב אותו גם להצגת מידע ממערכות רצפת ייצור כגון MES/SCADA/HMI. בכך מסייעת המערכת להתגבר על המגבלות המובנות בעיצוב מסכי הדיווח הסטנדרטיים של SAP. ה SFIC – הוא כלי המבוסס על טכנולוגית .NET ועל יכולות הקישוריות המובנית של SAP, ומאפשר עיצוב מסכי דיווח בצורה גמישה, ע”י שימוש בפרמטרים וללא פיתוח.

בהמשך יורחב המוצר על מנת לתת תמיכה גם לדיווחי מפעילים ואנשי אחזקה מול מודול נהול אחזקה (PM) של SAP

חברת SAP.P.C     הינה בבעלותו ובניהולו של בועז קעטבי בשותפות עם קבוצת פורום שבבעלות עמי סגל.

גורמים בשוק מעריכים כי חברות רבות המשתמשות במודולי הייצור ב – SAP בישראל, תרכושנה את המוצר לצורך ייעול ופישוט מערך הדיווחים ברצפת הייצור.

חברת אופיר אופטרוניקה מירושלים, החליטה לרכוש את המוצר SFIC וליישמו במפעליה בארץ ובחו”ל.

גיל כהן מנהל מערכות מידע של אופיר אופטרוניקה: “חיפשנו פתרון לריכוז כלל הפעילויות והמידע הנדרש לביצוע פעילות יצור במקום אחד מרכזי פשוט ונח. נראה שהמערכת תיתן לכך מענה ותהווה מעין פורטל לרצפת יצור, הכולל את כל המידע הקדם יצורי הנדרש אשר יוצג לעובד בתחילת עבודתו על כל הוראת עבודה  הכולל תיק מסמכי יצור, כלים ורכיבים נדרשים, ביצוע כל סוגי הדיווחים ובניהם ממצאי איכות כולל מתן פידבק מיידי באמצעות גרפים והתראות על חריגות ובסיום דיווחי תוצאות היצור הכולל את כמות היחידות שיוצרו והזמן שהושקע.” לדבריו, כחברה שיישמה את מודולי ה PP וה QM  באופן עמוק התרשמנו מהאינטגרציה המלאה ל SAP , תוך שימוש מלא בתשתיות הקיימות וללא איבוד ושמירת מידע במקורות חיצוניים.

 

תגובות סגורות