חדשנות מקומית מייצרת הצלחה גלובלית

נייס מערכותנייס מערכות מספקת פתרונות לארגונים בסקטור העסקי ובסקטור הבטחוני. פתרונות נייס מספקים מענה לשלושה צרכים עיקריים: שיפור הביצועים העיסקיים, הפחתת הסיכונים הפיננסיים ושיפור הביטחון והבטיחות. הפתרונות של נייס קולטים אינטראקציות, עסקאות פיננסיות ומעקב וידאו המגיעים ממקורות שונים הכוללים, שיחות טלפון, תוכן וידאו המגיע מטלויזיה במעגל סגור (CCTV), תקשורת רדיו של שירותי חירום, אימיילים, צ’אטים, מדיה חברתית ועוד; הפתרונות מנתחים בזמן אמת מידע המגיע מערוצים תקשורת שונים ומסייעים בהבנת כוונת הלקוחות, העבריינים/טרוריסטים או הנוכלים (תלוי בהקשר), מעניקים תובנות בזמן אמת אודות האירגון או המצב הבטחוני ומאפשרים מתן תגובה פרואקטיבית המביאה להשפעה בזמן אמת.
משרדי נייס מערכות, חברה ציבורית הנסחרת ב-NASDAQ ובבורסה בתל-אביב, ממוקמים ברעננה. החברה נוסדה בשנת 1986 כחברת Neptune Intelligence Computer Engineering (NICE) על ידי קבוצה של שבעה מהנדסים בוגרי יחידת המודיעין הצבאי.  קבוצת המהנדסים הזו נחשבת כאבות המייסדים של תעשיית ההיי-טק המשגשגת בישראל. בתחילה התמקדה החברה בפיתוח פתרונות ויישומים לתחום האבטחה והביטחון, אולם די מהר הועבר המיקוד העסקי לפיתוח יישומים לצרכים אזרחיים בעיקר עבור שוק מוקדי שירות הלקוחות, השירותים הפיננסיים והמידע העסקי.
נכון לסוף יוני 2010 נייס מעסיקה כ-2,700 עובדים ברחבי העולם. לחברה למעלה מ-25,000 לקוחות בלמעלה מ-150 מדינות, בכללם למעלה מ-80 מהחברות המדורגות ב-Fortune 100. הכנסות החברה לשנת 2009 עמדו על 589 מיליון דולר.
חברת נייס ממשיכה להציג צמיחה ולהוביל בשווקים בהם היא פועלת. החברה מציעה מגוון רחב של פתרונות טכנולוגיים מתקדמים. החטיבה העסקית (אנטרפרייז) של נייס מסייעת לארגונים לשפר את ההכנסות ואת חוויית הלקוח, להביא לאופטימיזציה של פעילויות מוקד השירות וה-Back Office, ולהבטיח תאימות לרגולציה.
אחד המאפיינים הייחודיים במגוון היישומים של נייס הוא ניתוח אינטראקציות המתקבלות ממגוון ערוצי תקשורת בזמן אמת. יכולת זו מאפשרת לארגונים להתאים אוטומטית בין בקשת לקוח לשידרוג מוצר המגיעה באמצעות אימייל עם משוב אודות המוצר ששלח באמצעות המדיה החברתית, ולהבטיח כי ברגע שיתקשר למוקד הלקוחות נציג השירות איתו ידבר ידע אוטומטית אודות הפעילויות האחרונות הללו. התובנות אליהן ניתן להגיע, בדוגמה זו, מסייעים לזהות הזדמנות מכירה, כמו גם תגובה, בעלת חשיבות רבה למחלקת המכירות, אודות המוצר. בעקבות התובנות הנרכשות יכולים ארגונים לשפר את שביעות רצון לקוחותיהם, להגדיל את החלק היחסי שלהם בכלל הוצאותיו של הלקוח בשוק בו הם פועלים, ולשפר את היעילות התפעולית.
נייס אקטימייז, הינה חברה בת של נייס מערכות והספק הגדול והמקיף בעולם של פתרונות למניעת פשיעה פיננסית, ניהול סיכונים וציות עבור ענף השירותים הפיננסיים. החברה מספקת פתרונות שמקורם במגוון ערוצי מידע בזמן אמת, המסייעים למניעת הונאה והלבנת הון, חקירות פנים-ארגוניות, ניהול סיכונים ופיקוח על מסחר והבנויים על פלטפורמת תוכנה יחידה וגמישה. פתרונות החברה מוטמעים על-ידי רוב המוסדות הפיננסיים הגדולים בעולם, כולל כל 10 הבנקים הגדולים, ומאפשרים  ללקוחות להקטין את סיכוני הפשיעה הפיננסית, לשפר את התאימות לרגולציה ולהפחית את העלויות התפעוליות.
מגוון הפתרונות של חטיבת האבטחה והביטחון בנייס מסייעים לצוותי האבטחה להלחם בפשיעה ובטרור. הפתרונות מאפשרים ניטור, ניתוח ושילוב מידע המגיע ממספר רב של סנסורים ומערכות אבטחה, בכללם קול, וידאו, רדיו, מערכות מיקום גיאוגרפי ואינטרנט. פתרונות אלו מאפשרים לארגונים לפעול באפקטיביות ובזמן אמת על מנת למנוע, לנהל ולתחקר אירועים ביטחוניים, ולהבטיח פתרון, תדרוך מהיר ושיפור מתמשך של מערך האבטחה. פתרונות האבטחה והביטחון של נייס מיושמים במערכות תחבורה, תשתיות חיוניות, מרכזי ערים וארגונים ברחבי העולם.
על לקוחותיה של נייס נמנים חברות עסקיות מובילות בעולם כמו גם מספר רב של ממשלות וארגונים ברחבי העולם ביניהם:
בתחום האנטרפרייז (עסקי):
אמריקן איירליינס, בנק טוקיו-מיצובישי    פדקס, JPMC, מאסטרכארד, נטפליקס
בתחום האבטחה והביטחון:
בייז’ינג מטרו, מגדל אייפל, בית הפרלמנט ההודי, ניו-ג’רסי טרנזיט, מאסטרכארד    משטרת ניו-יורק – NYPD, פסל החירות

תגובות סגורות