חדשות היום

06/12/10 טקסס אינסטרומנטס מכריזה על מעבד מיקרו חדש בארכיטקטורת ARM® המקטין את צריכת ההספק והעלויות

מעבד המיקרו החדש AM1810 בארכיטקטורת ARM® ממשפחת SitaraTM
של טקסס אינסטרומנטס, הוא פתרון בשבב יחיד מוסמך ל–PROFIBUS®
אשר מקטין עד כדי 30 אחוזים את צריכת ההספק והעלויות שביישומים תעשייתיים

טקסס אינסטרומנטס (TI) (NYSE: TXN) הכריזה על מעבד המיקרו (MPU) AM1810 בארכיטקטורת ARM® ממשפחת SitaraTM – פתרון חדש בארכיטקטורת ARM9TM בשבב יחיד, עם ממשק PROFIBUS® משולב, הפופולרי ביותר בעולם, אשר משתמש בפרוטוקול Fieldbus לתקשורת בין פריטי ציוד אוטומציה בתעשייה. התקן משולב זה משמש להספק נמוך ומבטל את הצורך בהתקני PROFIBUS, ASIC או FPGA חיצוניים. בכך הוא חוסך משאבי זמן ועלויות פיתוח, תוך כדי שיפור ביצועי המערכות. מעבד המיקרו AM1810 בארכיטקטורת ARM ממשפחת Sitara הנו בעל ביצועים רבים התומכים במימוש של יישומים תעשייתיים, בין אם נדרש להם ממשק PROFIBUS או אם הממשק אינו נדרש. בין הדוגמאות ליישומים תעשייתיים שמתאימים היטב לשימוש ב–AM1810 בעל ארכיטקטורת ARM ממשפחת Sitara, נכללים בקרים מתוכנתים (PLC) או ממשקי אדם–מכונה (HMI).

בהשוואה לפתרונות בריבוי שבבים הנמצאים כיום בשוק, מעבד המיקרו AM1810 בארכיטקטורת ARM ממשפחת Sitara מחבר את ממשק PROFIBUS ישירות למקמ”ש
RS–485, ומבטל את הצורך במעגלי ASIC או בהתקני FPGA.

הלקוחות יכולים גם לתכנן תיבות ובתים של מכשירים עם תכנון תרמי קל יותר עבור המוצרים מבוססי PROFIBUS שלהם, בזכות ארכיטקטורת ההספק הנמוך של מעבד המיקרו AM1810 בארכיטקטורת ARM ממשפחת Sitara. השילוב של ביטול הצורך במעגלי ASIC או בהתקני FPGA, הקטנת שטח המעגל הנדרש והיציאה לשוק עם תכנון תרמי פשוט יותר, מביא לחיסכון של 30 אחוזים בעלויות החומרים (BOM).

בנוסף, הכריזה טקסס אינסטרומנטס על כניסתה לחברות בארגון PROFIBUS International (PI). בהצטרפותה לארגון PI, מתחייבת טקסס אינסטרומנטס לשוק התעשייתי באספקה של פתרון משולב ומוסמך, על מנת להקל על הפיתוח ולשפר את העלויות עבור המתכננים לתעשייה.

“במרחב התעשייתי, תקן PROFIBUS הפך להיות שם נרדף לרישות אמין, ועם הסמכה כזו טקסס אינסטרומנטס מספקת ביטחון גבוה יותר לעובדה שהמוצר מהווה אכן חלופה איכותית לפתרונות קיימים”, אמר רם סאת’אפן, מנהל ציוד קצה תעשייתי בחברת טקסס אינסטרומנטס. “אנחנו נרגשים ביותר מהיותנו חברים בארגון PI ומהעובדה שאנו מוציאים לשוק התעשייתי את הפתרון זה, של מעבד המיקרו AM1810 בארכיטקטורת ARM ממשפחת Sitara לתקן PROFIBUS. המטרה שלנו היא לסייע בידי הלקוחות בהפחתה של עלויות החומרים ושטח המעגלים המודפסים, ובקיצור זמן התכנון. אנו בטוחים שהפתרון בשבב יחיד של טקסס אינסטרומנטס – מעבד המיקרו AM1810 בארכיטקטורת ARM ממשפחת Sitara לתקן PROFIBUS – יביא בדיוק לתוצאות האלו”.

בנוסף לממשק PROFIBUS, מעבד המיקרו AM1810 בארכיטקטורת ARM ממשפחת Sitara, תומך גם בפרוטוקול EtherCAT® Master בחיבור port מסוג Ethernet המשולב. תמיכה זו מאפשרת למתכננים בתחום התעשייתי לפתח מוצרים עם תמיכה בריבוי פרוטוקולים.

 

תגובות סגורות