25/05/11 טקסס אינסטרומנטס הכריזה על ממיר ADC ליישומים רפואיים מהירים וקטנים

טקסס אינסטרומנטס הכריזה על ADS5263, ממיר מאנלוגי לספרתי ל–16 סיביות בארבעה ערוצים, הראשון בתעשייה המיועד ליישומי דימות רפואי, כדוגמת MRI.

הממיר, אשר חוסך 50 אחוזים משטח המעגל, עומד בדרישות המתכננים לאותות ברורים וחדים ולזמני הרכשה מהירים יותר, ומספק יחס אות לרעש גבוה של 84.6 dBFS, עם כניסה של 10 מגה–הרץ ותדירות דגימה של 100 מגה–דגימות בשנייה. הביצועים הגבוהים, בנוסף לארכיטקטורה של ארבעה ערוצים, צריכת הספק נמוכה של 380 מילי–וואט ועיקבת המעגל הקטנה של ADS5263, מאפשרים למהנדסים לתכנן מערכות דימות רפואי קומפקטיות יותר מאלו שהיה אפשר עד כה, עם התקנים בעלי ערוץ יחיד או כפול. אפשרות של מארז לא מגנטי מאפשרת שימוש בשדה מגנטי חזק כמו זה הקיים במכשירי MRI. לקבלת מידע נוסף, דוגמאות ומודולי הערכה, בקר בכתובת: www.ti.com/ads5263–pr.

“למערכות דימות רפואי כדוגמת מכשירי MRI נדרשים בדרך כלל התקנים אלקטרוניים רבים בעלי ביצועים גבוהים על מנת להגיע לתמונות ברורות בעלות ניגוד גבוה, שבהן רופאים משתמשים לגילוי מוקדם של מחלות. השימוש במכשירים הגדולים כרוך לעתים קרובות בתהליך סריקה ארוך שלאורכו נדרש הנבדק לשכב ללא כל תזוזה,” אמר סטיב אנדרסון, סגן נשיא בכיר ביחידה העסקית למערכות אנלוגיות בעלות ביצועים גבוהים בטקסס אינסטרומנטס. “יתרונות המומחיות שלנו בתחום המרת הנתונים והניסיון הארוך שיש לנו ביישומי דימות רפואי מאפשרים ליצרנים להשתמש בביצועים ובעקבת המעגל הקטנה של ADS5263 ולייצר ציוד קטן יותר ומהיר יותר עם איכות תמונה יוצאת דופן שיביאו לסריקות יעילות יותר ולנוחות גבוהה יותר של הנבדקים.”

תגובות סגורות