חדשות- אלקטרוניקה

SIEMENS PLM רכשה את LMS

תשווק פתרון חכם בתחום הנדסת מערכת, למניעת טעויות בשלב התכנון

חברת SIEMENS PLM, המתמחה בתחום ה-PLM  ((Product Lifecycle Management  רכשה את חברת International  LMS, אחת החברות המובילות בעולם בשטח הנדסת מערכת ובקישור בין העולם הוירטואלי לעולם הפיזיקלי. חברתLMS  הינה חברה ותיקה ומובילה בעולם, בין היתר בתעשיית התעופה, הרכב והאנרגיה. בין לקוחותיה בארץ אפשר למנות את תעשייה אווירית, דינמיקה, משרד הביטחון ועוד. בעולם נעזרות בפתרונותיה חברות גדולות ומובילות כגון בואינג ו-GD. היקף הרכישה נאמד בלמעלה ממיליארד דולרים.

LMS  חתומה על פרויקטים רבים בעולם כגון: תכנון ובדיקת איכות של רכיבים בכלי רכב של חברת Renault,  הפחתת רעשים במדיחי הכלים של BSH Bosch, אחסון וניהול מידע הנדסי בחברה Audi, הפחתת רעשים בתא הנוסעים במכוניות של חברת KIA MOTORS ועוד. החברה פעילה ומגלה עניין רב בפרויקטים סביבתיים כגון השבחת אוויר לתעופה ללא התפשרות על בטיחות הנוסעים.

היכולת החדשה שרכשה SIEMENS PLM ממצבת את החברה כיחידה כיום שמציעה פתרונות מלאים לבדיקה מבוססת מודל, בתוך המערכת. בעזרת הכלי שפיתחה LMS יוכלו הלקוחות של SIEMENS PLM לבצע בדיקות וסימולציות על גבי המודל שלהם, בתוך מערכת ה-PLM, ללא הפרעות לזרימה בעבודה (workflow). כלי זה נחשב פורץ דרך בתחום הנדסת המערכת כיוון שהוא מאפשר צמצום טעויות בשלב התכנון, דיוק מרבי בבדיקות האיכות והבקרה על המודל, ובסופו של דבר משפר ומקדם את תהליך קבלת ההחלטות – מאפשר ללקוחות לתכנן ולייצר מוצר שבנוי נכון במהירות וללא טעויות ולחסוך במשאבים  מבלי להתפשר על איכות.

“רכישה זו הינה רכישה אסטרטגית של SIEMENS PLM, המאפשרת ללקוחותיה להשתמש בכלי התוכנה והחומרה המתקדמים של LMS בכדי לקצר את זמן התכנון” מציין זאב קרויזמן, מנכ”ל חברת מקיט מערכות, הנציגה הבלעדית של מוצרי SIEMENS PLM בישראל. “כלים אלה כוללים הדמיה פיזיקלית של מערכות מתוחכמות וקבלת תוצאות על ידי חיבור סנסורים בשילוב עם תוכנה. כמו כן, המערכת כוללת יכולת ביצוע אנליזות שונות וביניהן: אנליזת רעידות, חוזק והתעייפות. אנו, בחברת מקיט מערכות נתחיל לשווק את מוצריLMS  מחודש ינואר 2013”.

תגובות סגורות