ClickTale הישראלית גייסה 17 מיליון דולר

את הגיוס הובילה “אמדאוס קפיטל פרטנרס”, לצד הקרן “גולדרוק” וחברת “ויאולה קרדיט”; חברת ClickTale היא מובילת שוק עולמית בתחום ניתוח חוויית צרכנים (CEA) באתרי אינטרנט

ClickTale הישראלית, המפתחת מערכות לניטור תנועת הגולשים באתרי אינטרנט, השלימה גיוס הון של 17 מיליון דולר. את הגיוס הובילה הקרן האירופית “אמדאוס קפיטל פרטנרס”, לצד הקרן “גולדרוק” וחברת “ויאולה קרדיט” שהעבירה לחברה 3 מיליון דולר כקו אשראי. זהו סבב הגיוס ההון השני של החברה, שזכתה לגיוס ראשוני מהקרן YL  ונצ’ורס. ההון שגויס יסייע לחברה בהאצת צמיחתה הגלובלית ובהמשך השקעה במחקר ופיתוח.

חברת ClickTale היא מובילת שוק עולמית בתחום ניתוח חוויית צרכנים (CEA) באתרי אינטרנט. בעוד שהמערכות המסורתיות לניטור מדווחות על כניסה לדף זה או אחר, מערכות ClickTale מתעדות את התנועה של הגולש באתר באמצעות כלי הממחיש זאת כסרט וידאו – המנטר את תנועת העכבר והמקלדת של כל משתמש בתוך כל דף ספציפי. מערכות החברה למעשה מאפשרות למנהלי אתר האינטרנט לבצע ניתוח מדויק ככל האפשר של חוויית הלקוח באתר – התנהגות הצרכנים בכל דף וזאת ללא חשיפת פרטים מזהים על הגולש עצמו. למעלה מ-80 אלף עסקים משמשים במערכות על מנת לבצע אופטימיזציה של ביצועי האתר ודרך כך להעלות את האפקטיביות של האתר ולסייע בייעול תהליכי רכישה והמרה דרך האתר. בין לקוחות החברה ענקיות עולמיות כ-CBS, T-Mobile, Lenovo, Abercombie and Fitch ועוד. את החברה הקימו ד”ר טל שוורץ ואריק יבילביץ’ בשנת 2006 ובשנת 2007 זכתה החברה לסבב השקה ראשון מ-YL  ונצ’ורס. החברה מעסיקה כ-120 עובדים במרכז הפיתוח במתחם הבורסה ברמת גן.

ד”ר טל שוורץ, מייסד ומנכ”ל החברה, הביע סיפוק רב מהשלמת סבב ההשקעה. ” אנו גאים עם הצטרפותם של גופי השקעה גדולים כאמדאוס וגולדרוק לחברה. סבב הגיוס הנוכחי יאפשר לחברה להרחיב את סל הפתרונות שאנו מציעים ללקוחותינו הרבים ולתת תנופה להתרחבותנו הגלובלית. זו גם הזדמנות מצוינת להודות לקרן YL שהאמינה בנו בתחילת דרכנו וסייעה לנו להגיע למקום בו אנו נמצאים עתה”, אמר שוורץ.

תגובות סגורות