חדשות היום
Agilent

Agilent Technologies זוכה בפרס ה-Global Growth Leadership על אוסילוסקופים פרי פיתוחה

Agilent Technologies זוכה בפרס ה-Global Growth Leadership של Frost & Sullivan על אוסילוסקופים פרי פיתוחה. הניתוח הבלתי תלוי של שוק האוסילוסקופים שערכה Frost & Sullivan מלמד, כי במהלך השנתיים האחרונות הפגינה Agilent צמיחה משמעותית וכי ביצועיה עלו על אלה של גורמים אחרים בשוק ואפשרו לה להגדיל את נתח השוק שלה באופן ניכר. במהלך אותה תקופה איבדו מתחריה נתחי שוק, או שלא השיגו צמיחה בשיעור זהה.

“ביצועי הצמיחה של Agilent הונעו על-ידי ארבעה גורמים עיקריים: חדשנות בתחום המוצרים גבוהי הביצועים, היכולת לתת מענה אפקטיבי לצרכיו של שוק ה-mid-stream וה-mainstream, איכות מוצר כוללת ואמינה, וכן אסטרטגיה יעילה של הפצת מוצרים”, אומר ג’סי קבאזוס, מנהל הענף ב-Frost & Sullivan. “ההערכה שלנו מלמדת, כי במהלך שלוש השנים האחרונות השיגה Agilent התקדמות גדולה בשוק האוסילוסקופים הגלובלי, והדבר הוביל להשתלטות על נתח שוק מרשים של יותר מ-8.5 נקודות אחוז. ביצועים אלה הם התוצאה של התמקדות ממשית במחקר ובפיתוח, אשר מצאה את ביטוייה בהשקתם של מוצרים חדשניים לרוחב מגזריו השונים של שוק האוסילוסקופים”.

“אנו נרגשים מאוד נוכח רמת ההכרה שלה זכינו”, אומר ג’יי אלכסנדר, סגן נשיא ומנהל כללי של חטיבת האוסילוסקופים והפרוטוקולים של Agilent. “שוק האוסילוסקופים הגלובלי הנו תחרותי ביותר, ואנו מחויבים לאספקתם של מוצרים חדשניים, בעלי ערך גבוה וביצועים מיטביים, תוך מתן מענה רציף לצורכי הלקוחות. זו בדיוק הסיבה, שמאז שנת 2002 המהנדסים הפכו את Agilent לחברת האוסילוסקופים בעלת שיעור הצמיחה הגבוה ביותר בעולם”.

תגובות סגורות