חדשות היום

Tyco Security Products השלימה את רכישת Exacq Technologies

הרכישה תאפשר ל-TSP להרחיב את פתרונות אבטחת הווידאו ברשת ללקוחותיה ברחבי העולם

חברת Tyco Security Products (TSP) השלימה בשבוע שעבר את רכישת Exacq Technologies, מפתחת ארכיטקטורות פתוחות למערכות ניהול וידאו (VMS) המיועדות ליישומי אבטחה ומעקב, תמורת 150 מיליון דולרים במזומן. פעילות Exacq תשולב בתוך חטיבת העסקים של TSP, ספקית עולמית מובילה של פתרונות בקרת גישה, וידאו, מעקב מבוסס מיקום ומניעת פריצות.

רכישה זו מרחיבה את היצע המוצרים של Tyco Security Products, ומגבירה את נוכחותה של החברה בתחום המתרחב במהירות של אבטחת הווידאו ברשת. בנוסף, הרכישה תגדיל את יכולתה של  TSPלספק את הדרישות המגוונות של לקוחותיה בעולם, המעוניינים בפתרונות אבטחת וידאו משתלמים, קלים לשימוש ונוחים להתקנה.

חברת Exacq Technologies נוסדה בידי קבוצה של מומחים בעלי ניסיון רב בתעשיית הווידאו, והיא מציעה פתרונות אינטואיטיביים לווידאו ברשת, המשמשים טווח רחב של יישומים, החל ממצלמה בודדת קטנה ועד מערכות גדולות המשולבות באלפי מצלמות. לחברה נוכחות משמעותית בארה”ב, והיא צברה בסיס לקוחות נאמן בקרב ארגונים, בהם חברות מובילות בענפי הקמעונאות, החינוך והבנקאות. מאז הוקמה ב-2005 רשמה Exacq צמיחה שנתית משמעותית בהכנסות וברווחים, צמיחה הנגזרת ממעבר של לקוחות מפתרונות וידאו אנלוגי מסורתיים לפתרונות וידאו מבוססי IP של Exacq. בשנת הכספים 2014 צפויה החברה לרשום הכנסות שנתיות של כ- 75 מיליון דולר.

“אנחנו נלהבים מהאפשרות לשלב את קטלוג המוצרים של Exacq בהיצע המוצרים שלנו, ומחויבים להמשך הפיתוח והתמיכה בלקוחות הקיימים של Exacq. עם Exacq, נוכל להגיע לטווח רחב יותר של לקוחות, הזקוקים לפתרונות אבטחת וידאו מבוססי IP, בהשוואה למה שאנחנו יכולים לספק כרגע. אנו מאמינים שהשילוב של Exacq ושל פתרונות הווידאו של American Dynamics, יחד עם השירותים וההתקנות הגלובליים של Tyco Security Products, יאפשר לנו לספק את הצרכים של לקוחותינו בצורה טובה יותר”, אמר מייק ריאן, נשיא חטיבת העסקים של TSP. עוד הוסיף ריאן כי “ההנהלה והעובדים של Exacq היוו מרכיב מהותי בהצלחתה של החברה, ו-Tyco Security Products מצפה להצטרפותם לשורותיה, על מנת לשתף פעולה ולעבוד יחדיו למען המשך ההצלחה המשותפת שלנו”.

תגובות סגורות