רדקום חושפת את מוצר MaveriQ פתרון ראשון מבוסס תוכנה לניטור איכות ברשתות התקשורת

מדובר בפתרון ה- Probe הראשון בשוק, הממומש בתוכנה ומיושם בוירטואליזציה (NFV) ברשתות דור 4 / תל אביב, ישראל – 3 בפברואר, 2014 – חברת רדקום (נאסד”ק: RDCM), המספקת פתרונות ניהול חווית המשתמש למפעילי תקשורת ע”י ניטור, בקרה ובחינה של תעבורה ברשתות. הכריזה היום על השקת MaveriQ – פתרון ה- Probeהראשון בשוק, המותאם לוירטואליזציה של פונקציות רשת (NFV  – Network Functions Virtualization), אשר צפוי לחולל מהפכה בניתוח חווית הלקוח.

ע”י יכולת ניטור נתונים בקצב גבוה במיוחד ויכולות ניתוח מתקדמות, פתרון MaveriQ מביא את שוק מוצרי הניטור לרמת יכולות ניתוח של קצבים של אלפי גיגה בשנייה, ומספק למפעילי התקשורת תמונה ברורה של כל היבטי האיכות ברשתות 4G LTE, VoLTE ו-LTE-Advanced. הפתרון נועד לאפשר לחברות התקשורת לאתר תקלות ולזהות מגמות של שימוש ברשת. לדוגמה, זיהוי ניתוקים או חוסר יכולת לקבל שירות, עומסים על הרשת בשל הורדות סרטים וכדומה.

“אנו שמחים להשיק את ה- MaveriQ, פתרון פורץ דרך אשר מחזק את המוניטין שלנו כמובילה הטכנולוגית בשוק הבטחת השירות ברשתות תקשורת“, אמר דוד ריפשטיין, מנכ”ל רדקום. ” MaveriQ הינו מוצר חזק אשר הוכיח את עצמו כמתאים לאתגרים העתידיים הכוללים טיפול בנפחי תקשורת גדולים ותעבורת נתונים מהירה. כפתרון מבוסס-תוכנה, הוא מותאם להטמעה מהירה בסביבה וירטואלית, ומעניק למפעיל את היכולת לצמצם הוצאות תפעוליות והשקעות ברכוש קבוע – גם כאשר הוא מגדיל את זמינות הישומים”.

בקרב לקוחות שטרם עברו למודל NFV, ניתן להטמיע בשלב ראשון את פתרון MaveriQ על גבי חומרות probe  רגילות, ובהמשך להעבירם לוירטואליזציה.

תגובות סגורות