חדשות אלקטרוניקה

אופגל ולומוס מציגות: משקפיים עם ראיית לילה

אופגל ולומוס מציגות שילוב ראייה תרמית ורגילה תוך שימוש במחשוב לביש – באמצעות הקרנת התמונה התרמית ממצלמת Therm-App™של אופגל במשקפיים של לומוס.

כרמיאל, 7 מאי 2014 –השילוב של ראיית לילה עם הצגת התמונה המתקבלת על גבי עדשת המשקפיים מאפשר שימוש נוח ולביש תוך כדי ביצוע משימות עם ידיים פנויות.

אופגל תעשיות אופטרוניות בע”מ, הכריזה לפני כחודשיים על   Therm-App™ (“תרמ-אפ”), מוצר חדשני ההופך סמארטפונים מבוססי מערכת ההפעלה אנדרואיד, למצלמות תרמיות איכותיות ברזולוציה גבוהה ולטווחים ארוכים. לומוס פיתחה משקפים המבוססים על פתרון ייחודיי של תצוגה שקופה קרובה לעין   Through) –(See. משקפי לומוס, שעושות שימוש במערכת הפעלה  אנדרואיד מאפשרות הקרנת מידע חזותי באיכות גבוהה תוך שמירה על קשר רציף עם הסביבה. צרוף הטכנולוגיות של שתי החברות מדגים שימוש של מחשוב לביש וראיית לילה ותרמית ברזולוציה גבוהה, באיכות תמונה גבוהה ובטווחים ארוכים.

“אם עד כה משקפת ראיית לילה חסמה את ראייתו הטבעית של המשתמש ודרשה ממנו תשומת לב על מנת להחזיקה ולכוונה, הרי שהשילוב של שני המוצרים פורצי הדרך האלה: ראיית הלילה של  Therm-App™עם יכולות תצוגה   המשולבת במשקפי לומוס, מדגים פתרון שימושי ואפקטיבי לאנשי מקצוע המעוניינים בשילוב   תמונה טבעית ותרמית תוך כדי שימוש בידיהם למשימות נוספות.” אמר עמית מתתיה, מנכ”ל אופגל. “הפתרון הייחודי הזה מאפשר לצוותי שמירה, אבטחה, איתור והצלה, טכנאים ואנשי מקצוע אחרים הפועלים בתנאי תאורה מוגבלים ובחשיכה ליהנות ממוצר לביש וקל משקל”.

“השילוב של Therm-App™ ומשקפי לומוס   מדגים כיצד הטכנולוגיה הייחודית שלנו (LOE Light‑guide Optical Element) מאפשר רמה חדשה של שימוש נוח, ויעיל במשימות של ראיית לילה, ויכול לשמש למגוון רחב   של שימושים נוספים” אומר ד”ר אלי גליקמן, סמנכ”ל מוצר בלומוס

תגובות סגורות