חדשות היום
חדשות- אלקטרוניקה

ETView חתמה על שני הסכמי הפצה בלעדיים:

חתמה על הסכם הפצה בלעדי מהותי עם מפיץ החברה באקוודורבמקביל החברה ממשיכה לבסס את מעמדה בטריטוריות נוספות וחתמה על הסכם הפצה נוסף עם מפיץ באוסטריה

ביל אדלמן, מנכ”ל אי.טי.ויו: “חתימת ההסכם עם המפיץ המהותי של החברה באקוודור הינה נדבך אסטרטגי חשוב ביותר לאי.טי.ויו בהרחבת פעילותה בטריטוריות ובשווקים מתפתחים. חתימה על הסכם הפצה בלעדי עם לקוח זה, לאחר פעילות משותפת במשך מספר שנים, הינה מבחינת הבעת אמון בחברה ובמוצריה. במקביל פועלת החברה לחדירה בשווקים נוספים. אנו מאמינים שמומנטום הצמיחה של החברה וההסכמים עליהם חתמנו יסייעו לנו ביעדים העסקיים השאפתניים שהצבנו לעצמנו בביסוס מעמדנו כחברה מובילה בתחומה”.

 

7 במאי, משגב, חברת אי.טי.ויו מדיקל (ETView Medical) המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרים רפואיים בתחום ניהול וניטור דרכי הנשימה, מדווחת על כך שחברת הבת, אי.טי.ויו. בע”מ חתמה על הסכם הפצה עם Technolab CIA LTDA, להפצה בלעדית באקוודור של מכשירי הקבוצה תחת מותג ה- VivaSight™.

ההסכם בין שתי החברות הינו לתקופה של שנתיים, ובין הצדדים הוסכמו כמויות מינימום לרכישה בשנת 2014, כאשר במידה וכמויות המינימום שסוכמו לשנת 2014 על פי ההסכם ימומשו בפועל, הן עשויות להיות מהותיות לחברה, במונחים כספיים, בהיקפים של מאות אלפי ש”ח. ההסכם יוארך באופן אוטומטי לתקופות נוספות של שנה כל פעם בהתאם ובכפוף לתנאים המפורטים בהסכם ובעמידה בכמויות המינימום שהמפיץ התחייב לרכוש.

ביל אדלמן, מנכ”ל אי.טי.ויו: “חתימת ההסכם עם המפיץ המהותי של החברה באקוודור הינה נדבך אסטרטגי חשוב ביותר לאי.טי.ויו בהרחבת פעילותה בטריטוריות ובשווקים מתפתחים. אקוודור הינה ציר חשוב ומרכזי לשיווק מוצרי החברה בכל מדינות דרום אמריקה, המשוועים למוצרים שיסייעו לצוותים הרפואיים בהשגת ויזואליזציה של פרוצדורות בידוד ריאתי והנשמה. חתימה על הסכם הפצה בלעדי עם לקוח זה, לאחר פעילות משותפת במשך מספר שנים, הינה מבחינת הבעת אמון בחברה ובמוצריה.”

אדלמן הוסיף ואמר כי “אנו מאמינים שהיתרונות המשמעותיים ומתן הפתרון ויזואליזציה לרופאים בשיתוף עם השותף האקוודורי שבחרנו ויחד עם הסכם ההפצה הבלעדי שנחתם להפצת מוצרי החברה באוסטריה יסייעו לנו ביעדים העסקיים השאפתניים שהצבנו לעצמנו- ביסוס מעמדנו כחברה מובילה בתחומה, ויאפשרו לנו להמשיך במומנטום הצמיחה של החברה.”

מוצרי ה- VivaSight™, הינם פלטפורמה טכנולוגית ייחודית המספקת מענה למרבית הצרכים הרפואיים בפרוצדורות בידוד ריאתי במהלך ניתוחי בית החזה הכוללות בידוד ריאה או ניטור מיקום חסם סימפון ריאתי ולניטור פרוצדורת פיום קנה ביחידות טיפול נמרץ. למוצרי החברה אישורים רגולטורים של ה-FDA בארה”ב ושל ה-CE באירופה וכן אישורים רגולטורים נוספים במדינות יעד שונות.

תגובות סגורות