פתרונות עיר בטוחה של נייס נפרסו בגלאזגו להגברת הבטחון, האבטחה והתפעול

העיר הגדולה בסקוטלנד משתמשת בפתרונות ,תוכנה לניהול מצבים ווידיאו של נייס לפעילות שגרה ובאירועים גדולים

רעננה, ישראל,11 ביוני, 2014, נייס (ת”א: נייס, NICE: NASDAQ)הודיעה היום כי העיר גלאזגו פורסת את פתרונות האבטחה שלה להגברת בטחון הקהילה ואבטחת התשתיות. פריסת פתרונות האבטחה של נייס, כולל NICE Situator ו-NiceVision לניהול וידיאו, תאפשר לשלטונות לחזק את התפעול היומיומי של העיר וליעל את מתן המענה לאירועים בטחוניים.

גלאזגו זכתה לאחרונה במענק כספי במסגרת תחרות “תכנון ערים עתידיות” של מועצת האסטרטגיה הטכנולוגית (Technology Strategy Board-TSB), שמטרתה להדגים את שניתן להשיג באמצעות יישום חדשני של טכנולוגיה עדכנית.

העיר משתמשת בפתרון NICE Situator, מערכת ניהול מידע של אבטחה פיזית (PSIM) על מנת לנתב אל תוך מרכז בקרה אחד את המידע הנאסף מחיישנים שונים ברחבי העיר, כגון מצלמות טלויזיה במעגל סגור הפרוסות במרחב הציבורי, מערכות פיקוח על התחבורה ועוד. מידע זה מתורגם לתוכניות תגובה שהוכנו מראש על מנת לסייע לנהל אירועים בזמן אמת. בנוסף, הפתרון משפר את הבנת התמונה הכוללת העולה מהחיישנים השונים, השליטה במצב, וכן את שיתוף הפעולה בין גורמי הבטחון והאבטחה השונים.

המיזם משותף לצוות בטחון הקהילה של גלאזגו (Community Safer Glasgow-CSG)  האמון על מצלמות הטלויזיה במעגל סגור של העיר ו-Traffcom, גוף מטעם מועצת גלאזגו המפקח על רשת הכבישים, הרמזורים, ומצלמות התנועה של העיר.שילוב משאבים אלה יקנה ל-CSG ו-Traffcom גם יחד גישה לשידורי וידאו חיים ומוקלטים מרשת המצלמות העירונית כולה.

כחלק מהשקעה בהיקף של 24 מיליון ליש”ט בתוכנית “Future Cities Glasgow”, יפרסו שלטונות העיר רשת של מצלמות דיגיטליות מתקדמות שיעבדו בשילוב עם ה-Situator. כל פעילות חריגה המאותרת באמצעות המצלמות תייצר התראה במרכז השליטה ותניע את המשך החקירה על ידי צוותי החירום.

פיל ווקר, מנכ”ל בטחון הקהילה גלאזגו אמר: “פתרונות נייס יאפשרו לנו לתת, בראש ובראשונה, מענה לצרכי הבטחון והאבטחה, וניתן יהיה להרחיב אותם על מנת שיסייעו לנו בשיפור השירותים ומניעת הפשיעה בעיר במהלך החודשים והשנים שיבואו. בנוסף, התרשמנו מהיכולת של נייס לסייע לנו לפרוס את הפתרון בתוך זמן קצר.”

כריס ווטן, נשיא החטיבה הבטחונית של נייס אמר: “התקנה זו מהווה אישור למומחיות שלנו ויכולתינו לסייע לערים ברחבי העולם לנהל את חיי היום יום, כמו גם אירועים בקנה מידה גדול, הן מבחינה בטחונית והן מבצעית. אנו שמחים להיות שחקן מרכזי בהגנה על מתקני העיר ועל הזרם האדיר של מבקרים הצפויים להגיע לעיר בקיץ, ומצפים להמשך השותפות עם העיר גלאזגו. גלאזגו היא העיר הראשונה בבריטניה שקיבלה סטטוס של “עיר בטוחה”, תוך ניצול כל היכולות המוקנות על ידי פתרון NICE Situator.”

 

פתרונותהביטחוןשל נייס מסייעים לארגונים לנטר, לנתח ולמנף Big Data ומאפשרים חיזויניהולותחקור של סיכוניביטחון ובטיחות, שיפור התפעול, ותורמים להפיכת העולם למקום בטוח יותר. היצע הפתרונות של נייס בתחומי הביטחון, המודיעין והסייבר מספק תובנות המאפשרות לארגונים וממשלות לנקוט בפעולה הטובה ביותר בזמן הנכון, על ידי הצלבת מידע מובנה ומידע שאינו מובנה המתקבל ממספר רב של חיישנים וערוצים, איתור דפוסים חריגים וזיהוי מגמות. פתרונות הביטחון של נייס נמצאים בשימוש בקרב אלפי לקוחות ברחבי העולם ובהם גופי תחבורה ציבורית, תשתיות חיוניות, מרכזי ערים, בנקים, ארגונים וסוכנויות ממשלה

תגובות סגורות